-R@TLeR-
Legacy Member
Leadtek Winfast PX6800 Ultra
http://users.telenet.be/ratler/winfast_px6800_ultra.jpg
http://users.telenet.be/ratler/card.jpg
Nooit overclockt en met originele koeler.
Minbod: 300€
http://users.telenet.be/ratler/winfast_px6800_ultra.jpg
http://users.telenet.be/ratler/card.jpg
Nooit overclockt en met originele koeler.
Minbod: 300€


: der zit nen veel betere cooler op dan die andere die jij toont , zoals die top kaarten die ze nu noemen is da een 6800 ultra (top)