Archief - [TK] PC Intel Core 2 DUO 2.13 GHZ ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xzoration

Legacy Member
Wegens aankoop van een nieuwe iMAC verkoop ik mijn "oude inboedel". Deze pc is mijn eerste pc welke zelf up-2-date gehouden werd met nieuwe onderdelen

Specs:

CPU:
Intel Core(TM) 2 DUO
6400 @ 2.13GHZ​


MOBO
Asus P5N32 SLI-SE Series (doos + extra kabels + driver cd aanwezig)​

VID
NVIDIA GeForce 7900GT 256MB(DDR3)
PCIe 16x
+ doos met kabels etc

RAM
CORSHAIR 2 X 1GB(xms2)
DDR2-800
PC2-6400​

HARD DISKS
maxtor 180GB(7200rpm)
maxtor 80GB (7200rpm)
rounded IDE-CABLES (doorzichtig)​

SOUND
Audigy 2 ZS Soundkaart (5.1) + driver cd​

SCREEN
Samsung SyncMaster 930BF
4ms DVI - 19"
+ doos voor vervoer​

CASE
ANTEC SOHO case met 1 doorzichtige wand
De kast bevat aan de linkerzijde aan de onder kant gebruikerskrasjes van het openen van de wand.

POWER
500watt voeding (SATA power)​

Other Devices
NEC DVDRW
LG DVDROM
Microsoft Desktop wireless elite Keyboard + Muis +driver cd
Quickcam Ligitech pro4000 + driver cd


Vraagprijs:
1299 euro

Contact info
Zetzsche Dimitri
[email protected]
Telefoon: aan tevragen via mail :)

Locatie:
België, Limburg, Wellen(3830)

NB:
  • Alle HD's worden geformatteerd en een nieuwe installatie van window XP Prof. Alle Drivers van videokaart, moederbord, geluidskaart worden geinstalleerd.
  • Ook word het de pc gecleand van het stof, de fans van en rond de CPU-koeling worden zo goed en kwaad als het kan proper gemaakt.
  • DE PC WORDT IN 1 PAKKET VERKOCHT ER IS GEEN SPRAKE VAN VERKOOP IN ONDERDELEN, ALLE REACTIES IVM MET ONDERDEEL VERKOOP WORDEN GENEGEERD !
  • Het is niet gegarandeerd dat de bijgeleverde drivers cd's de laatste nieuwe drivers zijn ! Hiervoor wordt verwacht dat de koper de website van de producent checked voor updates !
  • Gelieve geinteresseerde reacties via email te sturen, dank bij voorbaat !


Mvg


Dimitri Zetzsche

Xzoration

Legacy Member
Is mijn vraagprijs maar, geinterreseerde mensen bieden maar.

AccuCore

Legacy Member
probeer dan eens volgende formule voor uw vraagprijs:
75% van de MOMENTEEL GELDENDE nieuwprijs!
niet van de prijs dat jij het gekocht hebt he! zo gade de mensen sneller aanzetten tot bieden want zo weten ze ni wa jij wil

Xzoration

Legacy Member
AccuCore zei:
probeer dan eens volgende formule voor uw vraagprijs:
75% van de MOMENTEEL GELDENDE nieuwprijs!
niet van de prijs dat jij het gekocht hebt he! zo gade de mensen sneller aanzetten tot bieden want zo weten ze ni wa jij wil

Haha jongen ;) deze onderdelen (ik spreek niet van die optic devices) kocht in die tijd voor het dubbele lol.. Dus niet lullen over deze prijs dat die nieuw is, want dan kun je nog wat meer erboven tellen ... Het mobo zal je nu vinden rond de 130 welk ik 216 betaald heb (kasticket stuur ik je door als je wil), dus is net geen -50%, zuggelaar !

successor

Legacy Member
maar wij kijken niet op de prijs die jij toendertijd hebt betaald eh, wij kijken bij de webshops en wij zien of wij hetzelfde onderdeel hier goedkoper is, en dan moet het nog de moeite zijn...

waarom zou ik bij jouw die pc kopen, terwijl het nieuw goekoper kan, en recenter, dus beter, bij mijn vertrouwde shop , die niet moeilijk doet over de garantie en die zonder verzendkosten afhandelt , enzoverder .....

jouw vraagprijs is misschien de reden, waarom al die posts hier staan, en niet de boden die je zou verwachten ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan