Archief - [TK] PC-game Matrix Path of Neo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dionysius

Legacy Member
Ik verkoop het spel Matrix Path of Neo voor PC!

Het zit nog in de originele verpakking! Dus nog niet gebruikt. Ik zal het wel pas verkopen als er een degelijke prijs gestelt wordt (je moet volgens de regels toch een beginprijs zeggen: 35 Euro dan als beginprijs. (kan/mag lager/hoger gaan).

Wrs ga ik het wel niet verzenden omdat ik wil dat het zeker nergens blijft steken. ;) Ik woon in De Pinte (Oost-Vlaanderen; thuisafhaling of op een plek naar keuze in Gent (Oost-Vlaanderen) ==> (station Gent; Blandijnberg; Zuid;..)

Dionysius

Legacy Member
Up!

Niemand die voor dit spel is? Zit dus in originele verpakking nog..of is het omdat ik het niet wil verzenden? Als het echt moet dan wil ik dat wel doen maar kosten gaan dan wel naar jou. Of is het de prijs? (al is de winkelwaarde toch zeker zo'n 10/15 Euro duurder dacht ik)

Dionysius

Legacy Member
Ik heb al een bod gekregen van 15 Euro maar ik vind dit veel te weinig.
Laagste prijs zou een 25 Euro zijn. (het spel is nog niet superlang uit en in de winkel is het veel duurder)
Het zit nog in de originele verpakking ook dusja.

Dionysius

Legacy Member
Dieter@be zei:
voor 15euro mag het mijne wel weg :)

da van u is dan ook wel veel ouder al he...matrix: path of neo is toch nog niet zo oud? Raar dat er niemand daar op biedt dan voor zo'n prijsje. :confused:

Dionysius

Legacy Member
Laatste up...en tgeraakt dus maar niet verkocht; ook aan geen 25 Euro precies. :sad:

Dionysius

Legacy Member
D-Three zei:
Reden ven verkoop?

Geen interesse (gekregen dusja ;)). En tzit zelfs nog in zo'n doorschijnend plastiekske gelijk dat je het in de winkel koopt.

Razzie

Legacy Member
als ge hem hebt gekregen dan verkoopt ge zoiets niet ten eerste en ten tweede brengt t'em terug naar de winkel waar hij gekocht is,krijgde veel meer centen van dan hier.

Dieter@be

Legacy Member
hebt gij het lef om tegen uw tante/... whatever te zeggen "kvin het nie goe, waar hebt ge het gekocht, kga het terugbrengen" ?

wetende dat die persoon met de beste bedoelingen dat voor u heeft gekocht in de hoop dat ge het leuk zou vinden.

ge kunt er niet aan doen dat het u niet interesseert he... en voor degene die het voor u heeft gekocht is het alleen maar ambetant

Razzie

Legacy Member
Das waar ,ge kunt alleen maar ne ja of nen nee krijgen,en daarbij dan weet ze het ineens voor de volgende keer dat ze ne kadocheque ter waarde van 50€ moet geven :D (het leven kan hard zijn voor een teenager) :offtopic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan