Archief - [TK] PC AMD 64 3000+, 1GB, ATI9800pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aurora1982

Legacy Member
Te koop:

- AMD Athlon 64 3000+
- 1GB geheugen
- ATI 9800pro
- Windows XP pro geïnstalleerd
- 80GB Sata harde schijf
- DVD-writer
- Card reader
- Front connectors: 2*USB en audio
- Zalman kopere cpu-cooler
- Creative Soundblaster Live! 5.1 geluidskaart

Er worden GEEN onderdelen los verkocht en bieden mag vanaf 175€.

Uiteraard ga ik de pc niet verzenden dus hou er rekening mee dat ik van omgeving Antwerpen ben (Wommelgem om precies te zijn)

Foto: http://www.multimediaan.be/CIMG2209.JPG

Reucht+

Legacy Member
Dit is een compleet werkende PC?

Ik heb nog een PC'tje nodig voor TV te kunnen zien op mijn slaapkamer, twee vraagjes:

1) Draadloze netwerkkaart? of gewone netwerkkaart?
2) toetsenbord, muis?

Ik ben geen expert, maar dit systeem voldoet wel om avi, divx ea af te spelen, juist?

Als de antwoorden me aanstaan dan een bodje van 200€, ik kom zelf van omgeving Schoten dus afhalen is geen probleem.

aurora1982

Legacy Member
Reucht+ zei:
Dit is een compleet werkende PC?

Ik heb nog een PC'tje nodig voor TV te kunnen zien op mijn slaapkamer, twee vraagjes:

1) Draadloze netwerkkaart? of gewone netwerkkaart?
2) toetsenbord, muis?

Ik ben geen expert, maar dit systeem voldoet wel om avi, divx ea af te spelen, juist?

Als de antwoorden me aanstaan dan een bodje van 200€, ik kom zelf van omgeving Schoten dus afhalen is geen probleem.

Er zit een gewone netwerkkaart in en indien je een draadloze wilt kan je deze er nog gemakkelijk bijsteken, er zijn nog enkele PCI sloten vrij.

Toetsenbord en muis zitten erbij, muis is optisch dus geen last van stof.

Heb hier redelijk veel films op afgespeeld in verschillende formaten, DVD, divx, avi, xvid enz enz, PC is meer dan snel genoeg hiervoor.

Reucht+

Legacy Member
Kan ik hem eventueel dit weekend of vanavond al komen halen?

Indien je 200€ genoeg vindt natuurlijk, maar ik heb niet echt veel zin om meer te betalen voor een mediapeeceetje.

Laat maar weten.

aurora1982

Legacy Member
Reucht+ zei:
Kan ik hem eventueel dit weekend of vanavond al komen halen?

Indien je 200€ genoeg vindt natuurlijk, maar ik heb niet echt veel zin om meer te betalen voor een mediapeeceetje.

Laat maar weten.

240€ is voor ons de meeneemprijs, daarvoor mag je hem deze avond komen halen, anders wacht ik nog tot dit weekend voor een eventueel hoger bod af te wachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan