Archief - [TK] P4 2800Mhz + abit IS7 moederbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raverkeuh

Legacy Member
De pentium 4 is van het type northwood.
En hier is een foto van het moederbord (ik vond geen betere foto ;)):
Abit IS7

Ik verkoop het pakket voor 200€

Coolrunner

Legacy Member
kheb wel interesse maar de prijs is me iet te hoog

wat is je minimumprijs ?

Raverkeuh

Legacy Member
Coolrunner zei:
kheb wel interesse maar de prijs is me iet te hoog

wat is je minimumprijs ?

Bwa kan er wel iet vanaf doen. Laat staan dak er toch zeker een 150 tal euro's voor wil hebben.

@brechtvm: kzou het toch liever als een geheel wegkrijgen...

Coolrunner

Legacy Member
Raverkeuh zei:
Bwa kan er wel iet vanaf doen. Laat staan dak er toch zeker een 150 tal euro's voor wil hebben.

@brechtvm: kzou het toch liever als een geheel wegkrijgen...

mmmm ne 2dehands P4 zoals de uwe gaat weg voor normaal 100€ en da`s wat ik ervoor zou willen geven (als er de boxed koeler bij is tenminste) en tja moederbord zou ik zeggen 40€

dus 140€ afgehaald .... als brechtvm meer wil geven voor het moederbord dan wil ik enkel de CPU

Raverkeuh

Legacy Member
Coolrunner zei:
mmmm ne 2dehands P4 zoals de uwe gaat weg voor normaal 100€ en da`s wat ik ervoor zou willen geven (als er de boxed koeler bij is tenminste) en tja moederbord zou ik zeggen 40€

dus 140€ afgehaald .... als brechtvm meer wil geven voor het moederbord dan wil ik enkel de CPU

Ja de koeler zit erbij en al. Heb de processor der nog niet vanaf gehaald, steekt dus nog op het moederbord. Khem ook nog de cd's die bij het moederbord horen.

Kweet niet of die brechtvm nog ga reageren ma voor 140€ ist goed...

Coolrunner

Legacy Member
Raverkeuh zei:
Ja de koeler zit erbij en al. Heb de processor der nog niet vanaf gehaald, steekt dus nog op het moederbord. Khem ook nog de cd's die bij het moederbord horen.

Kweet niet of die brechtvm nog ga reageren ma voor 140€ ist goed...

okay ... kzal het dan wel horen ... ;)

Raverkeuh

Legacy Member
Ik denk dat brechtvm niet meer gaat reageren dus voor mij ist goe voor 140€ als ge niet van gedacht veranderd zijt ;).

PM me voor af te spreken.

Coolrunner

Legacy Member
sorry maar zojuist een beter moederbord gevonden voor 25€ ... dus enkel nog interesse voor de CPU

uw beslissing ... sorry maar tja was een buitenkansje

Raverkeuh

Legacy Member
oke das ook goed. Dan ist 100€ voor de cpu. Moederbord geraak ik nog wel kwijt denk ik :).

brechtvm

Legacy Member
mobo : 25€ (het een identiek, is gewoon om wat spare-parts te changen ;))

Coolrunner

Legacy Member
Raverkeuh zei:
oke das ook goed. Dan ist 100€ voor de cpu. Moederbord geraak ik nog wel kwijt denk ik :).

mmmm eerst zet je 80€ en nu 100€ ? ... 90€ en ik kom hem begin van de week halen ... handje contantje

Raverkeuh

Legacy Member
Coolrunner zei:
mmmm eerst zet je 80€ en nu 100€ ? ... 90€ en ik kom hem begin van de week halen ... handje contantje

Dat was gewoon een typfout :p. kblijf bij 100€

XTRATEC

Legacy Member
tkan zijn dak hier wa laat ben maar anders €135 voor beide

Raverkeuh

Legacy Member
Enkel de cpu is nu nog te koop voor 100€... Mobo is al verkocht zoals u bij het laatste bericht kan zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan