Arten
Legacy Member
ik zou graag men asus a8n-E mob willen ruilen
het is een zeer goed mobo, maar de chipset fan maakt teveel lawaai en zou vervangen moeten worden, eventueel door een heatsink, maar ik heb gelezen dat dit nog niet zo simpel is door de pad die eronder zit.
nu zou ik dit dus graag willen ruilen tegen een ander mobo (met nforce4 chipset) of verkopen.
het werkt perfect hoor, enkel de chipset fan maakt van tijd tot tijd wa veel lawaai ...
het is een zeer goed mobo, maar de chipset fan maakt teveel lawaai en zou vervangen moeten worden, eventueel door een heatsink, maar ik heb gelezen dat dit nog niet zo simpel is door de pad die eronder zit.
nu zou ik dit dus graag willen ruilen tegen een ander mobo (met nforce4 chipset) of verkopen.
het werkt perfect hoor, enkel de chipset fan maakt van tijd tot tijd wa veel lawaai ...