snapM
Legacy Member
Deze kaart is gloednieuw.
Deze is volledig ongebruikt en komt net terug van het fabriek.
M'n vorige was stuk gegaan en nu één maand later heb ik een nieuwe terug.
Maar ik heb reeds een andere videokaart aangeschaft.
Factuurtje zit er bij(van vandaag) en 2jaar Garantie.
Deze kaart haalde stabiel 555/666Mhz met RivaTuner.
Haalde iets van een 2250Punten in 3DMARK05 (deze dingen weet ik dus van vroeger met de vorige kaart)
Deze kaart is gelijk mits een kleine oc aan een X600XT die atm €135,- kost.
Minprijs: 65€
Meeneemprijs: 75€
Ik heb ook nog een ZALMAN VF700-Cu cooler
minprijs hier van is 15€
Staat ook op Tones
Deze is volledig ongebruikt en komt net terug van het fabriek.
M'n vorige was stuk gegaan en nu één maand later heb ik een nieuwe terug.
Maar ik heb reeds een andere videokaart aangeschaft.
Factuurtje zit er bij(van vandaag) en 2jaar Garantie.
Deze kaart haalde stabiel 555/666Mhz met RivaTuner.
Haalde iets van een 2250Punten in 3DMARK05 (deze dingen weet ik dus van vroeger met de vorige kaart)
Deze kaart is gelijk mits een kleine oc aan een X600XT die atm €135,- kost.
Minprijs: 65€
Meeneemprijs: 75€
Ik heb ook nog een ZALMAN VF700-Cu cooler
minprijs hier van is 15€
Staat ook op Tones
