Archief - TK : Netwerkstuff ( draadloze NIC , ethernet bridge , 16 poorts switch )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
Hey,

Wegens niet meer gebruiken verkoop ik volgende zaken :

-Draadloze PCI netwerkkaart ( USR 5416 802.11g Wirelles turbo adapter )

-Draadloze ethernet adapater / gaming adapter / ethernet bridge
( USR 5430 )

- 3Com 16 poorts switch


Draadloze Pci netwerkkaart :

USR 5416 :


http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5416

Site hierboven is voor drivers / manuals / etc.

Is dus een gewoon draadloos netwerkkaartje voor PCI gebruik. Dit is compatibel met de G standaard en backwards compatibel met de B standaard.
Werk perfect en is niets op aan te merken.
Heb wel de doos niet meer.
Komt dus met kaartje zelf en de orginele antenne.

DIT KAARTJE IS NIET COMPATIBEL MET VISTA x86 / x64
( ik geloof wel dat er modded drivers bestaan voor vista x86 )

=> http://www.dslreports.com/forum/remark,15646200 ( modded driver )

Eigen foto's :

http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00346.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00347.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00348.JPG


Ethernet bridge / gaming adapter :

USR 5430 :


http://www.usr.com/support/product-template.asp?prod=5430

Kan dus dienen om uw console ( ps2 / xbox / ... ) of computer die niet beschikt over een draadloze netwerkkaart via een gewone bedrade netwerkkaart op een draadloos netwerk te plaatsen ...

You can use your 5430 to online game through the Internet so you can play anyone in the world. Or, you can use the 5430 as an Ethernet bridge to connect any Ethernet device such as a computer, network printer, or digital video recorder (DVR) to a wireless router. Finally, your 5430 may also be used to play your friend in the same house or building provided you each have a gaming console of the same brand (Xbox-to-Xbox, Playstation-to-Playstation), or other gaming console.


Werkt tevens op zowel de G als B standaard in draadloze netwerken.
Werkt perfect en niets op aan te merken .
Werkt onder vista => uw netwerkaart op moederbord moet gewoon de drivers hebben voor vista , wat meestal geen probleem is ...

Eigen foto's :

http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00343.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00344.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00345.JPG

3Com 16 poorts switch :

Het is een 3COM officeconnect 16 poorts switchke ...

Perfect werkend natuurlijk!

Specificaties :

Total ports: 16 autosensing 10/100 Ethernet
Media interfaces: 10BASE-T/100BASE-TX
Ethernet switching features: Store-and-forward, full-/half-duplex autonegotiation
Height: 60.6 mm (2.4 in)
Width: 228 mm (9.1 in)
Depth: 185.4 mm (7.3 in)

Site's met nodige info + foto's :

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=purchase&sku=3C16792-US

http://geizhals.at/img/pix/26550.jpg

Eigen foto's :

http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00337.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00338.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00339.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00340.JPG
http://users.pandora.be/malisse/Verkoop/DSC00341.JPG



Bieden gebeurt exclusief verzending . Afsluitdatum => nog geen idee...

Mvg,

Krisse

ShPonGle

Legacy Member
die ethernet wifi bridge, kun je daar ook een ethernet switch mee op wireless krijgen?

krisse5844

Legacy Member
Dat heb ik eigenlijk nog niet getest , dus heb er ook geen idee van ...

krisse5844

Legacy Member
Komaan mensen , doe een bod en we zien wel ...

T'moet buiten ! :p

krisse5844

Legacy Member
2de en voorlaatste up , anders vliegt alles op kapaza / 2dehands.be !

krisse5844

Legacy Member
Laatste poging !

Heb alvast een bod van 15 € op de ethernet bridge op tones ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan