Archief - [TK] MX 1000 Lazer mouse!!! NIEUW SEALED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadelus

Legacy Member
Zoals topic titel verkoop ik een uit RMA komende MX 1000 laser mouse!

Ze kost nieuw in de winkel van logitech (dus eigen shop)

Nog 69.99 euro

Minimum = 40
Deze mag weg aan 50 euro INCL verzending via normale post!


Op mijn webspace: www.deadelus.tk staan de foto's!
Offtopic is meteen badpost!

Geen discussie over prijzen staan ze u niet aan... hou uw mond dan!

Greetz

STaat ook op lv.be

|XcW|

Legacy Member
Paar vraagjes. Hoelang gaat batterij mee? Foto's? ( Bij uwe link krijg ik "still under constructions" ).

Mogelijkheid om te brengen tot Hasselt?

Deadelus

Legacy Member
Paar vraagjes. Hoelang gaat batterij mee? Foto's? ( Bij uwe link krijg ik "still under constructions" ).

Mogelijkheid om te brengen tot Hasselt?

Antwoord: Batterij, ik gebruik hetzelfde type en kan makkelijk 3 dagen (ongeveer 4 uur per dag) gamen.

Foto's stuur ik naar uw mail als ze nie werken. (please give me your msn of voeg me efkes toe: [email protected])

Brengen naar Hasselt? Als gij de naft kosten op en neer betaald?

Denk dat post goedkoper is en sneller. Daarmee, ik sta bekend hier en op lv.be als snelle betaler en leveraar (kijk in sig)

Groeten




tmagus zei:
nieuwprijs bij forcom:59 eur....

Zoals ik zei, is geen interesse... graag uw mond dicht... result? BADPOST!

Greetz

Deadelus

Legacy Member
Kijk, ge hoeft geen meeneem te bieden he, ik heb een minimum van 40 dat is echter wel een vereiste

Greetz

|XcW|

Legacy Member
Is die muis zwaar? Ik heb wel intresse maar mag ik u eens toevoegen op msn?

Deadelus

Legacy Member
Nogmaals upje

Meeneem verlaagd naar 45 euro excl of 47 incl

Greetz

enZiiime

Legacy Member
Sorry voor offtopic, heb intresse in de muis, maar die lijkt redelijk dik ivg met andere muizen, is dat hinderlijk zo'n dikke muis, of ligt ze goed in de hand?

nogmaals excuse voor deze offtopic en vraag :)

Deadelus

Legacy Member
Je hebt interesse in de muis, dus is het niet echt offtopic :)

Nee, hij ligt heel erg lekker in de hand! Is lekker makkelijk onder games, ik moest eerste wel even wennen aan de snelheid :)

Greetz

voeg mij anders even toe op msn: [email protected]

Th0masSss

Legacy Member
deze muis ook gekocht aantal weken terug, dacht van mhh wat heb ik mij nu gekocht.... maar na een tijdje ben je hem gewend en zit hij echt lekker. de knoppe zijn goed bereikbaar. ideaal is hij als je wat grotere handen hebt vind ik. game gaat er ook goed mee ;)

R-evolution™'

Legacy Member
sorry voor offtopic :

u batterij is wel zwaar verslete dan .
Ik heb mijn al 6 of 7 maande en die gaat 6 uur per dag (bijna nie game) 1 a 2 weke mee
en tis een zeeeeer goede muis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan