nico
Legacy Member
Hallo, had hier net deze kaart gekocht maar gebruik ze niet.
daarmee verkoop ik ze. echte richtprijs heb ik niet dus laat zien wat julie ervoor over hebben.
post kost 4.5 euro
bieden incl aub.
deze kaart valt makkelijk te overclocken, ik zal je zelfs de drivers enzo geven op cd.
garantie aanwezig!!
mvg,
nico
staat ook op tones.be
daarmee verkoop ik ze. echte richtprijs heb ik niet dus laat zien wat julie ervoor over hebben.
post kost 4.5 euro
bieden incl aub.
deze kaart valt makkelijk te overclocken, ik zal je zelfs de drivers enzo geven op cd.
garantie aanwezig!!
mvg,
nico
staat ook op tones.be
