duc1977
Legacy Member
Alle info over mobo vind je hier ; http://msicomputer.co.uk/index.php?func=proddesc&prod_no=265&maincat_no=1&cat2_no=170
Werkt perfect onder xp & vista(64bit)
Ik heb nog aktuur(tones) en doos en cd-driver
Min 60exl
Meeneem 75exl
Afhalen is beter, als het niet te ver is, wil ik die zelf komen brengen.
Afsluitdatum Zondag 27 okt. 21uur
Werkt perfect onder xp & vista(64bit)
Ik heb nog aktuur(tones) en doos en cd-driver

Min 60exl
Meeneem 75exl
Afhalen is beter, als het niet te ver is, wil ik die zelf komen brengen.
Afsluitdatum Zondag 27 okt. 21uur