$T@CkDuMP
Legacy Member
Yoo
Ik heb liggen,
MSI GeForce 6600GT 128Mb DDR3 (PCI-E versie)
met garantie tot ergens in 2008, factuur, doos,
boekskes, games (waaronder XIII en Prince of Persia)
de graka wordt verkocht met een Zalman VF700-CU opgemonteerd
gaat weg wanneer het bod mij aanstaat
ik behou me het recht blabla
ik ben van Gent, opsturen is geen probleem
reden van verkoop - heb een betere graka gekocht
mvg
Ik heb liggen,
MSI GeForce 6600GT 128Mb DDR3 (PCI-E versie)
met garantie tot ergens in 2008, factuur, doos,
boekskes, games (waaronder XIII en Prince of Persia)
de graka wordt verkocht met een Zalman VF700-CU opgemonteerd
gaat weg wanneer het bod mij aanstaat
ik behou me het recht blabla
ik ben van Gent, opsturen is geen probleem
reden van verkoop - heb een betere graka gekocht
mvg
Er mag alleen geen fysieke schade aanzijn.