Archief - [TK] Monitor, gsm's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rosero202

Legacy Member
Hallo ik verkoop hier even wat ik nog teveel heb liggen

Acer 77e 17" scherm
15" scherm die ooit bij een packard bell kwam
Motorola C115
Nokia 5100
Sony Ericcson K750i (heeft wat slijtage langs buiten maar werkt perfect)(bij deze komen ook de nieuwe sonyericcson oortjes die geluid volledig van buiten afsluiten)

Alles is in perfecte staat (zie k750i) de gsm's komen met lader etc

Ik zou hier minstens toch 200€ voor willen, andere prijzen zijn evt te bespreken maar zeker niet minder.(moest de prijs mij niet bevallen behou ik mij het recht.....)
Kopers in de buurt van A'pen ofzo of iemand die ze kan komen afhalen want heb geen vervoer.

mvg,

Rosero202

Delirium

Legacy Member
Zou je eens foto's kunnen maken van die K750i om te zien wat voor slijtage het is.

rosero202

Legacy Member
http://users.telenet.be/Rekording_after_a_mix

foto 5 en 6 ze zijn niet heel duidelijk met een webcam getrokken maar dus op foto 5 gewoon kleurslijtage het zwart is er een beetje af (is in herstelling geweest bij Bel Company een 2tal weken terug vanwege joystick maar werkt terug perfect) op de achterkant op het dekseltje dat de camera beschermt is een lichte deuk niets erg.


Mvg,

Rosero202

Delirium

Legacy Member
Is alles nog aanwezig bij die K750?
Hoe oud is hij ?
Waar in Antwerpen af te halen?

rosero202

Legacy Member
Ik wil alles graag in zijn geheel verkopen daarmee dat ik ze samen heb gezet heb gezocht in dit forum en dit is nogmaals gedaan.

De K750i is volledig compleet met doosje(moet he mwel zoeken maar heb die nog wel) oortjes, cdrom, kabel voor pc,...(cd met games voor k750i) is gekocht in juli 2005

Al het materiaal af te halen in Deurne vlakbij het Rivierenhof park


Foto van de gsm hier een beter qual ervan kwestie van eerlijk te zijn

http://users.telenet.be/Rekording_after_a_mix/S5020807.JPG
http://users.telenet.be/Rekording_after_a_mix/S5020797.JPG

rosero202

Legacy Member
heb er nog een schermpje bijgedaan om het interessanter te maken

Mvg,


Rosero202

rosero202

Legacy Member
Nogmaals een up,... Alles moet echt dringend weg aub???

rosero202

Legacy Member
is er niemand die ietwat van een bod wilt doen??? prijs is op dit moment heel bespreekbaar

Mvg,

Rosero202

rosero202

Legacy Member
15€ ?? ik had liever alles samen verkocht

Typenummer van het scherm gaank toch is moeten gaan opzoeken hij staat nog bij mijn pa het is van een pcke van 1999 geweest met speakers aan de zijkant van het scherm.

mvg,

Rosero202

Gert1

Legacy Member
laat maar, kmoet gen scherm hebben waar da speakers aanhangen

toch bedankt

rosero202

Legacy Member
Ik verkoop liever alles samen was een cheapass koopje maar ga het nog even bijhouden en later ofzo nog proberen (btw die speakers kun je er gewoon afhalen die zijn niet geintregreerd opt scherm)


Mvg,

rosero202

-Incubus-

Legacy Member
100€ voor de ericsson afgehaald (is maar een bod hé)

rosero202

Legacy Member
hm nee voor minder dan 200 ga ik niet had het hier graag laten opbieden omdat ik via een collega 200€ kon krijgen en wou zien of ik er meer uit kon krijgen. ik vraag het hem wel opnieuw wnn hij terug uit verlof is.

mvg,

Rosero202
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan