Archief - [TK] MOH:Airborne

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaCucaracha

Legacy Member
Spel gisteren aangekocht, maar is niet helemaal mijn ding... (heb kasticketje nog)
meeneemprijs=35 incl
minimumprijs=30 incl


greetz

LaCucaracha

Legacy Member
nog niet online gespeeld, dus zal wel in orde zijn zeker:p

LaCucaracha

Legacy Member
final up... vnaavond slut ik af
voorlopig heeft kenshee het hoogste bod

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
tis ronduit belachelijk dat je me -1 geeft voor zoiets dat ik vergeten was maar so do i

LaCucaracha

Legacy Member
*)BOB(*Kenshee zei:
tis ronduit belachelijk dat je me -1 geeft voor zoiets dat ik vergeten was maar so do i

als ge op iets biedt en ge wint, ist logisch da ge da koopt.... of waarde uw bod "vergeten" omdat get elders goedkoper kon krijgen? op een "echte" veiling gaan ze er ook ni mee kunnen lachen als ge het hoogste bod hebt en dan plots afhaakt omda ge gehoordh ebt dat get elders goedkoper kunt krijgen.. djeezes zeg
copy/paste uit de rules:
4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

dat gij uw bod vergeten waart door "omstandigheden" (da ge het 7 € goedkoper kon krjigen zeker?) maakt mjin zaak niet

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
Menselijkheid staat hier wel op zijn plaats vind ik. Ik heb gereageerd maar te laat en ik begrijp je opini. Ik heb al meerdere koper gehad die boden en van zich neits meer lieten weten. Maar ik geef ze geen min1 daarvoor hoor dit is ronduit belachelijk. Wees blij dat ik reageer want velen zullen het niet doen, je verlept alleen men goeie reputatie.

LaCucaracha

Legacy Member
*)BOB(*Kenshee zei:
Menselijkheid staat hier wel op zijn plaats vind ik. Ik heb gereageerd maar te laat en ik begrijp je opini. Ik heb al meerdere koper gehad die boden en van zich neits meer lieten weten. Maar ik geef ze geen min1 daarvoor hoor dit is ronduit belachelijk. Wees blij dat ik reageer want velen zullen het niet doen, je verlept alleen men goeie reputatie.

ik heb al voor veel belachelijkere dingen een blacklist gekregen... en menselijkheid houdt ook in da ge het mij op tjid en uit eigen beweging zegt wanneer ge stopt met bieden... dat was ook tegen de regels geweest, maar dan had k er nog mee kunnen leven...maar ge laat nix meer van u horen én ge zegt dan nog s da get elders goedkoper hebt gevonden, dus ge waar uw bod doelbewust vergeten....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan