Archief - [TK] Maxtor Storage II - 500 GB ( Gigabit Lan drive )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosman1972

Legacy Member
splinternieuw nog in de verpakking . met garantie via maxtor.

Picture
Informatie

capacity : 500gb (stm305004ssab0g-rk / s01r500)
rpm : 7200
cache buffer : 16mb
connectivity : 1 - 10/100/1000 rj-45 gigabit ethernet port
2- usb 2.0 ports for printer sharing, storage, expansion or offsite data rotation
operating temp : 5c to 35c (41f to 95f)
dimensions : 5.4 x 2.6 x 8.5 inches (136 x 65 x 217 mm)
weight : 4lbs
ac voltage : 100-240 vac
input frequency : 47-63 hz ac
compatibility : upnp™ avdesigned to dlna guidelines
client support : windows pcmac
minimum requirements :
wired or wireless router with an available 10/100/1000 ethernet portupnp av certified digital media adapter (if media streaming is desired)
pc requirements :
pentium iii, 500 mhz equivalent processor or higher
internet explorer 6.0 or higher (for management interface)
windows 2000/xp/mediacenterinternet connection for system updates
128mb ram

macintosh requirements

mac os/x 10.3.9 and higher128mb ram internet connection for system updates

Minimumprijs : 125 €
Meeneemprijs : 150 €

Verzenden kan met GLS , Kilopost of afhalen natuurlijk

Happy Bidding

brechtvm

Legacy Member
Is een NDAS dacht ik hé ?
Ben op zoek naar een deftige NAS, vandaar...
NDAS is geen optie...

Bosman1972

Legacy Member
Volgens mij is het geen NDAS ( want je benaderd deze gewoon via TCP/IP¨, zoals een server ).
Bij NDAS systemen is het meestal dat deze als een drive verschijnt in " Deze Computer " , en je een programmatje moet installeren.
Bij deze kan je een programma installeren als je dat wilt of gewoon je shared maps linken als netwerkmappen ( zoals bij elke pc / server in het netwerk ).

brechtvm

Legacy Member
Looks like a local drive on each configured computer
staat in de link die je gaf, en dat doet me dus twijfelen, gezien dat nu net één van DE eigenschappen is van een NDAS . Langs de andere kant heeft een NDAS geen ip... dusja..
Heb je toevallig zo'n disc in gebruik die je kan testen ? (dus proberen benaderen via internet dan...(router > port forwarding))

Bosman1972

Legacy Member
Omdat ik er zelf zo een in gebruik heb samen met de maxtor shared storage I .
beiden hebben een IP adres , en ik heb nog nooit het programma dat erbij hoort gebruikt.
Daarom kan ik je vertellen dat het een NAS is ( natuurlijk niet zoals een PC NAS )
Ik benader deze via het IP adres en de ingebouwde webserver , om deze te configureren.
Die " Looks like a local drive ..." , klopt als je het programma da erbij zit installeerd ( maar dan nog werkt die gewoon als een NAS ).
Benader deze via \\nasname\ of via \\ipadres\ in windows ( en heb van bepaalde netwerkmappen gemaakt ).

Bosman1972

Legacy Member
brechtvm zei:
staat in de link die je gaf, en dat doet me dus twijfelen, gezien dat nu net één van DE eigenschappen is van een NDAS . Langs de andere kant heeft een NDAS geen ip... dusja..
Heb je toevallig zo'n disc in gebruik die je kan testen ? (dus proberen benaderen via internet dan...(router > port forwarding))

Brechtvm => check uw PM ( voor ip adres )

brechtvm

Legacy Member
getest en werkend bevonden :)
Kga heb hier eens bekijken, ik ben al lang op zoek naar zo'n nas, dus interesse is groot ;)

Bosman1972

Legacy Member
plons zei:
bod 130 afgehaald

snelle afhandeling graag ;)

Genoteerd , ik sluit nogal snel af ( hou niet van lange aanslepende verkopen :D ).
Maar moet natuurlijk aan de andere geinteresseerden ook even een kans gegeven worden.

Bosman1972

Legacy Member
Upke 1/3
Ik sluit af +24 u na het hoogste bod ( dus nu zaterdag 3/11/2008 om 20:07 u ).

phixiuZ

Legacy Member
Dit is dus zeker een NAS? Aansluiten op router/switch en via samba shares bv makkelijk media van te streamen?

Bosman1972

Legacy Member
spykon zei:
Dit is dus zeker een NAS? Aansluiten op router/switch en via samba shares bv makkelijk media van te streamen?

Jeps , hij word in Vista herkend als een mediaserver.
En je kan in de configuratie de optie Mediaserver aan/uit schakelen.

Bewijs dat hij te benaderen is via internet / netwerk :
brechtvm zei:
getest en werkend bevonden :)
Kga heb hier eens bekijken, ik ben al lang op zoek naar zo'n nas, dus interesse is groot ;)

Teknyske

Legacy Member
Bod 135 euro exclusief

Sorry voor dit latere bod, ben net terug thuis.

Bosman1972

Legacy Member
Teknyske zei:
Bod 135 euro exclusief

Sorry voor dit latere bod, ben net terug thuis.

Genoteerd , maar eigenlijk is het 3 minuutjes te laat.
Dus als de deal met Plons nie door moest gaan om een of andere redenen.
Of hij afziet van zijn bod of dergelijke.

Maar eerlijk is eerlijk , Plons check uw PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan