Archief - [TK] Macbook Pro 15" (2 ghz)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phreak-

Legacy Member
Hallo,

Hierbij stel ik mijn macbook pro tekoop maar alleen bij een goed bod.

De reden is omdat ik een kleinere laptop nodig heb (macbook) omdat ik sowieso thuis ook met extern scherm werk.

Deze is aangekocht op 04 / 08 / 06, heeft nog altijd de doos, accesoires(ongeopend) en de factuur met garantie.

Startprijs : 1400 EURO

Lagere boden worden sowieso genegeerd!

Specs: http://www.ciao-shopping.nl/Apple_MacBook_Pro__593273

2ghz
512ddr2 (5400)
ati radeon X1600 128MB

Foto's: FOTO1
FOTO2

fromalk

Legacy Member
geen interesse in ruil met een gewone macbook + opled. Echter is 1300€ teveel van ht goede, inmiddels heb je de core 2 duo al een hele tijd op de markt en met meer ram als de jouwe voor een betere prijs.

Phreak-

Legacy Member
Up 2

Hij mag nog altijd de deur uit, blijkbaar worden deze mbp's toch niet meer voor zoveel verkocht! Vandaar binnen geweest voor check-up en batterij moet vervangen worden.. ook heeft hij een klein krasje gekregen aan de onderkant.

prijsverlaging dus:

startprijs: 1050

meeneem:1100

Degene die hem volgende week kan komen halen mag zich mss verwachten een een mooie prijs..

schep

Legacy Member
voor een mooie prijs wil ik die volgende week zeker komen halen, maar wat is een mooie prijs?

Phreak-

Legacy Member
Bedankt voor de steun spykon! Post is al gemeld..

De laptop is inderdaad nog maar een jaar oud..(net uit garantie en ze doen moeilijk voor een nieuwe batterij :/) voor de rest ga ik er niet op ingaan. gelieve de thread gewoon niet te verzieken met eigen meningen.

(Het enige wat er is is de batterij die nog werkt maar dodgy, deze moet gewoon vervangen worden! En een krasje onderaan. voor de rest kan je deze terug in de winkel zetten en verkopen als nieuw bij wijze van spreke.)

(trouwens, jamespels kan dit bevestigen, hij is vandaag hier geweest voor een andere koop.)

fromalk

Legacy Member
check pm,
heb sterke inteeresse voor uil en kan morgen al worden afgehandelt.

MVG

gravendelver

Legacy Member
Valt uw accu niet onder de verwisselbare accu's omdat het een productiefout is? Ik had dit ook plots, heb er zo enkele maanden mee gedaan tot iemand mij die tip gaf. Moet ergens op de apple site terug te vinden zijn of uw accu er onder valt (bepaalde serienummers).

Phreak-

Legacy Member
Idd, gravendelver... ik ben zelf naar de apple store gegaan en heb mijn bat eruit gehaald en late nazien.. hij zei dat 1 van de 2 nrs niet klopten of zoiets.. het model nr wel maar de serie nummer niet. Dus dat ik een nieuwe batt nodig had. maar 2 maanden was te ver buiten de garantie dus..

(https://support.apple.com/macbookpro15/batteryexchange/)

De mijne is a1150

kibo

Legacy Member
fromalk zei:
check pm,
heb sterke inteeresse voor uil en kan morgen al worden afgehandelt.

MVG

Boden of ruilvoorstellen mag je in de thread posten
niet via pm


Offtopic verwijderd,
volgende die offtopic gaat mag infractions verwachten

Phreak-

Legacy Member
Up 3 en prijsverlaging, degene die hem deze week kan afhalen mag hem meenemen voor:

1000 EURO !!

(Had graag zo snel mogenlijk een macbook gehad, daarom dat hij weg moet..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan