the_vee
Legacy Member
Jooo,
ik verkoop BFME2.
Spel is 3weken oud, aangekocht via PCgameplay webshop
Khad het gekocht voor de mp, maar kben tot de constatatie gekomen dak ni genoeg tijd heb om genoeg te oefn en suck dus altijd op mp battles.
Kheb gewoon de good campaign eens gespeeld en deel van de evil, + paar spelletjes mp. resultaat: niet 1 krasje op de dvd! zo goed als nieuw dus
Prijs ovtk
Mvg,
Bart
ik verkoop BFME2.
Spel is 3weken oud, aangekocht via PCgameplay webshop
Khad het gekocht voor de mp, maar kben tot de constatatie gekomen dak ni genoeg tijd heb om genoeg te oefn en suck dus altijd op mp battles.
Kheb gewoon de good campaign eens gespeeld en deel van de evil, + paar spelletjes mp. resultaat: niet 1 krasje op de dvd! zo goed als nieuw dus
Prijs ovtk
Mvg,
Bart
