Yasutoko
Legacy Member
Hoi,
I know dat in mijn andere thread een intresse peiling staat, maar nu isset dus definitief en verkoop'k hem.
Nu, de reden van verkoop is vrij simpel, ik werk op de vaio helpdesk, dus daar heb ik genoeg laptops om mee te werken indien nodig, en ik ga mij een game pc uitbouwen dan.
Nu, het toestel is net uit RMA, reden daarvoor was doordat'k het toestel had laten vallen en het scherm wat problemen gaf ( flikkeringen ) voor de rest is alles in orde met het toestel.
Het toestel kan enkel worden opgehaald, niet verzonden.
Minimum prijs : 800euro
Meeneem : 950euro
Het toestel is een perfecte all round computer, kan world in conflict goed spelen ( uiteraard op very low , het is geen game laptop ), processing is zeer goed, en het is een zeer stil toestel.
Je krijgt er natuurlijk ook nog een draagtas bij die'k er voor had gekocht , en ik ga er voor zorgen dat'r op't toestel toch enkele maanden extra garantie komt ( garantie loopt nu tot in 2009 ).
Doos is er nog steeds, en ik heb wel de 2 stickers op het toestel ( met al de specs er af gedaan, zo moest iemand die er later afdoen, dan heb je geen kleurverschil ).
Battery leeftijdsduur is goed genoeg ( althans voor mij ) gaat zo'n 1 uur en half mee met alles aan ( dus wireless, screen op vol, en terwijl dvd bekijken ).
Mvg,
Alexis.
P.S. : Wegens ik nog niet direct gemakkelijk op het internet kan, ben ik altijd te bereiken op 0479852921
I know dat in mijn andere thread een intresse peiling staat, maar nu isset dus definitief en verkoop'k hem.
Nu, de reden van verkoop is vrij simpel, ik werk op de vaio helpdesk, dus daar heb ik genoeg laptops om mee te werken indien nodig, en ik ga mij een game pc uitbouwen dan.
Nu, het toestel is net uit RMA, reden daarvoor was doordat'k het toestel had laten vallen en het scherm wat problemen gaf ( flikkeringen ) voor de rest is alles in orde met het toestel.
Het toestel kan enkel worden opgehaald, niet verzonden.
Minimum prijs : 800euro
Meeneem : 950euro
Het toestel is een perfecte all round computer, kan world in conflict goed spelen ( uiteraard op very low , het is geen game laptop ), processing is zeer goed, en het is een zeer stil toestel.
Je krijgt er natuurlijk ook nog een draagtas bij die'k er voor had gekocht , en ik ga er voor zorgen dat'r op't toestel toch enkele maanden extra garantie komt ( garantie loopt nu tot in 2009 ).
Doos is er nog steeds, en ik heb wel de 2 stickers op het toestel ( met al de specs er af gedaan, zo moest iemand die er later afdoen, dan heb je geen kleurverschil ).
Battery leeftijdsduur is goed genoeg ( althans voor mij ) gaat zo'n 1 uur en half mee met alles aan ( dus wireless, screen op vol, en terwijl dvd bekijken ).
Mvg,
Alexis.
P.S. : Wegens ik nog niet direct gemakkelijk op het internet kan, ben ik altijd te bereiken op 0479852921
