Firefist
Legacy Member
Specs Laptop:
Systeemmodel: TOSHIBA SATELLITE A100
Processor: Genuine Intel CPU T2300 @ 1.66 GHZ (2 CPUs)
RAM Geheugen: 1014 MB RAM
GFX: Mobile Intel 945GM/GU Express Chipset Family
GFX Geheugen: 128 MB
Geluid 1: Realtek HD Audio output
Geluid 2: Bluetooth-Audio
Geluid 3: Bluetooth-audio van hoge kwaliteit
Andere dingen:
-Cardreader voor SD en mini SD
-DVD-RW writer.
-4 USB 2.0 Ports
-Printer Poort
-Wifi ready
-LAN poort
Extra:
Ik geef hier een cijferklavier bij omdat ik het toch niet meer nodig heb als ik geen laptop meer heb.
Nieuwprijs: € 999
0.8 Jaar oud. Alles is nog volledig in orde.geen krassen ofzo. 1 slapende pixel die je amper ziet.
Inhoud volledig pakket:
-Laptop
-Oplader
-Cijfer Klavier
-Windows ? (Ik kan windows erop laten staan en alles verwijderen of gewoon formateren. Kies maar)
Garantie vervalt toch sowieso doordat ik hem verkoop (staat op onze naam).
Verzendingskosten moet ik nog eens gaan bekijken bij De post.
Hij is natuurlijk ook op te halen. ik woon in Borsbeek (naast Borgerhout, Mortsel, Deurne,...) In de provincie Antwerpen
Als er nog vragen zijn stel ze hier maar of PM mij.
Dit staat ook op Gunk forum waar ik meer actief ben.
EDIT: En nu ook op 'C-Bay'
Ik verkoop niet onder 500..

Systeemmodel: TOSHIBA SATELLITE A100
Processor: Genuine Intel CPU T2300 @ 1.66 GHZ (2 CPUs)
RAM Geheugen: 1014 MB RAM
GFX: Mobile Intel 945GM/GU Express Chipset Family
GFX Geheugen: 128 MB
Geluid 1: Realtek HD Audio output
Geluid 2: Bluetooth-Audio
Geluid 3: Bluetooth-audio van hoge kwaliteit
Andere dingen:
-Cardreader voor SD en mini SD
-DVD-RW writer.
-4 USB 2.0 Ports
-Printer Poort
-Wifi ready
-LAN poort
Extra:
Ik geef hier een cijferklavier bij omdat ik het toch niet meer nodig heb als ik geen laptop meer heb.
Nieuwprijs: € 999
0.8 Jaar oud. Alles is nog volledig in orde.geen krassen ofzo. 1 slapende pixel die je amper ziet.
Inhoud volledig pakket:
-Laptop
-Oplader
-Cijfer Klavier
-Windows ? (Ik kan windows erop laten staan en alles verwijderen of gewoon formateren. Kies maar)
Garantie vervalt toch sowieso doordat ik hem verkoop (staat op onze naam).
Verzendingskosten moet ik nog eens gaan bekijken bij De post.
Hij is natuurlijk ook op te halen. ik woon in Borsbeek (naast Borgerhout, Mortsel, Deurne,...) In de provincie Antwerpen

Als er nog vragen zijn stel ze hier maar of PM mij.
Dit staat ook op Gunk forum waar ik meer actief ben.
EDIT: En nu ook op 'C-Bay'
Ik verkoop niet onder 500..

