rMxje
Legacy Member
Scherm 15.4", Intel Centrino 1.73Ghz, 1024MB DDR2, 100GB HD, Ati X700 GFX-card
De reden van verkoop is omdat ik ga overschakelen op een Macbook
De prijs valt te bespreken, de absolute meeneemprijs is 500€.
Er is 1 heel klein mankement (iets dat mij totaal niet stoort). Het beschermkapje waar de CD/DVD's worden ingestoken is los. Het gebruik van CD/DVD's kan gewoon doorgaan, zonder probleem

Momenteel draait hij zowel Vista als XP, beide zeer vlot.
Regio Leuven.
Indien er vragen zijn, info die je nodig hebt mag je mij altijd toevoegen op MSN:
offermansdieter [at] hotmail [dot] com
EDIT: Staat nu ook op tones
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=57458