Archief - [tk] kameropruiming!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LethalInjection

Legacy Member
yo allemaal
heb mijn kast nog is opgekuist en heb dit nog gevonden

dan heb ik dit boeltje nog liggen :p
3 inverters voor ccfl's = 3€
1 blauwe ccfl 30 cm = 4€
1blauwe ccfl 10 cm = 2€
fancontroller (zwart ( sharkoon))=15€
6 paar blauwe molex connectors = 3€
2 voedingsplitters (3 molex uitgangen)=4€
1 voedingslitter blauw uv reactive = 3€
videokaart phillips(een internet verbinding (kabels vind ik niemer))=5€
3 fansplitters=3€
voedingomvormer= 20-24=2€
ata kabel 90cm uv blauw=4€
ata kabels zwart 60 cm = 3€
simpele headset trust=5€
rest van sleevingkit ( nog een 4 tal meters)=2€
fangrill cs , fangril biohazard : 4€
voor dit "boeltje" een totaal van : 50€ incl verzending

voorkeur op het hele pakket of per 5 stuks

dan heb ik deze geluidskaart nog liggen

heel goede staat driver cd aanwezig

muse LT 4.1


np=18€

meeneem=15 incl verzending

minp=13 incl verzending

happy bidding :d

staat ook op :
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2275
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2240

stephkuh

Legacy Member
3 inverters voor ccfl's = 3€
1 blauwe ccfl 30 cm = 4€
1blauwe ccfl 10 cm = 2€
10€ inclu
greetz

LethalInjection

Legacy Member
3 inverters voor ccfl's = 3€ VERKOCHT
1 blauwe ccfl 30 cm = 4€ VERKOCHT
1blauwe ccfl 10 cm = 2€ VERKOCHT
fancontroller (zwart ( sharkoon))=15€
6 paar blauwe molex connectors = 3€
2 voedingsplitters (3 molex uitgangen)=4€
1 voedingslitter blauw uv reactive = 3€
videokaart phillips(een internet verbinding (kabels vind ik niemer))=5€
3 fansplitters=3€
voedingomvormer= 20-24=2€
ata kabel 90cm uv blauw=4€
ata kabels zwart 60 cm = 3€
simpele headset trust=5€
rest van sleevingkit ( nog een 4 tal meters)=2€
fangrill cs , fangril biohazard : 4€
voor dit "boeltje" een totaal van : 50€ incl verzending

voorkeur op het hele pakket of per 5 stuks

dan heb ik deze geluidskaart nog liggen

heel goede staat driver cd aanwezig

muse LT 4.1


np=18€

meeneem=15 incl verzending

minp=13 incl verzending

happy bidding :d

staat ook op :
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2275
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2240

LethalInjection

Legacy Member
@Xzeco : fancontroller is om de flitssnelheid te controleren , de lichtsterkte , snelheid van aan naar uit , headset is om op het het hoofd niet rond met micro (grijs kleur) hoogte verstelbaar

-Incubus-

Legacy Member
heb interesse in dit
2 voedingsplitters (3 molex uitgangen)=4€
is die 4€ voor beide?

wat bedoel je hiermee?
1 voedingslitter blauw uv reactive = 3€

grtz

LethalInjection

Legacy Member
is idd 4€ voor de 2

en da ander is met typfout :$
tmoe zijn 1 voedingssplitter uv reactive blauw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan