Archief - [TK] HP Pavillion dv6158

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aiden

Legacy Member
Hey,
Ik zou eventueel mijn notebook verkopen indien ik er nog een degelijke prijs voor kan hebben..hier zijn de specs:

15,4" WXGA Screen
AMD Turion™ 64 X2 mobiele technologie TL-52
1024 MB DDR2 667-MHz -> Geupgrade naar 2GB DDR2 667
120 GB SATA HDD
5-in-1 kaartlezer
NVIDIA® GeForce™ Go 7200: Tot 256 MB TurboCache™ videogeheugen
Ingebouwde webcam
Legale Windows media center edition 2005
+ Legale windows vista home premium (later bijgekocht)

Meer informatie:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...7646&cc=be&dlc=nl&lc=nl&jumpid=reg_R1002_BENL

Garantie nog tot december (Kasticket dus nog aanwezig)..Hou rekening met de gekochte RAM geheugen + Vista HomePremium licentie, Laptop nog in nieuwstaat, kan altijd komen bekeken/getest worden ..

Bieden vanaf 650€

Groeten..

crazy777

Legacy Member
Brytje zei:
Hey,
Ik zou eventueel mijn notebook verkopen indien ik er nog een degelijke prijs voor kan hebben..hier zijn de specs:

15,4" WXGA Screen
AMD Turion™ 64 X2 mobiele technologie TL-52
1024 MB DDR2 667-MHz -> Geupgrade naar 2GB DDR2 667
120 GB SATA HDD
5-in-1 kaartlezer
NVIDIA® GeForce™ Go 7200: Tot 256 MB TurboCache™ videogeheugen
Ingebouwde webcam
Legale Windows media center edition 2005
+ Legale windows vista home premium (later bijgekocht)

Meer informatie:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...7646&cc=be&dlc=nl&lc=nl&jumpid=reg_R1002_BENL

Garantie nog tot december (Kasticket dus nog aanwezig)..Hou rekening met de gekochte RAM geheugen + Vista HomePremium licentie, Laptop nog in nieuwstaat, kan altijd komen bekeken/getest worden ..

Groeten..

enkel te koop of ook te ruil ?

Aiden

Legacy Member
Srry vergeten te melden, bieden beginnen vanaf 650 €, liefst niet te ruil, maar stel gerust voor :D

crazy777

Legacy Member
Brytje zei:
Srry vergeten te melden, bieden beginnen vanaf 650 €, liefst niet te ruil, maar stel gerust voor :D
ruilen voor dit zal er nie inziten zekers ?

_________________________________________________________________



Chieftec CX Miditower 400 watt CX-01B-B-SL

http://www.chieftec.com/bx-02b-b-sl.html

http://www.chieftec.com/okx.html

CX SERIES Medium BLACK Tower CHIEFTEC w/Door
WHITE perforated front
410 Watt Power Supply with S-ATA connector
Side Door with two fan grils (90mm fans are optional)
2x Tumb screws for side door.
Dust filter pounted in front.
Srewless design for add-on cards (VGA, Sound, ...)
2x Fan Sockets 80mm and 4x 90mm fan grils (Fans are optional)
With 2x front USB, 1x IEEE 1394 Firewire, audio port and MIC in
7 slots / 4x5.25" / 2+6x3.5"(Exposed+Hidden)
the 6 3.5" are mounted 90 degrees for easy access and with slide rails
473 x 205 x 522 mm (DxWxH)
12Kg/case 18/1 pallet
Limited warranty: 3 years



-----------------------------------------------------------------------

AMD 3500+ s939 Venice met boxs cooler en doos

steping ada3500daa4bwlebde 0631gaex110906h61205 ik heb nooit ge occ ken er niks van en interesseert me ook nie maar is voor gasten wie de steping wil weten

msi nx7300gs vga pci express met doos en driver cd

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=804&maincat_no=130

NEC ND-3550 - DVD(+/-)RW 16/8/16/6x DL(+/-) 8/6x CD-RW 48/32/48x kleur wit (bulk)

philips DVD ROM CD SCHRIJVER combo 32x10x40x/12x/drive

http://images.pcwelt.de/images/pcwelt/bdb/15271/228x173.jpg

gewoone cdrom wit samsung 52x speed

hdd western digital 40 gb ide 7200 rpm

hdd maxtor 40 gb ide 7200 rpm
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

alles is in zeer goede staat niks aan zelfs geen schram in de case ben er altijd zeer tevreden van geweest er kunen veel hdds in via rack dat erin zit

cpu intel 3400 mfz socket 775. met facktuur

samsung hdd 2x 300 gb sata 2 .met facktuur .week oud

raptor 10000 rpm sata . met facktuur

asus 8400 vga pci . met facktuur.week oud

2 x 1gb geil memory dual channel . met facktuur

Aiden

Legacy Member
nee, toch bedankt voor het bod ;) Er word ook nog een notebook coolerplate bijgeleverd ter waarde van 60 € nieuwprijs..van coolermaster
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan