Archief - [TK] Hercules Smart USB 2.0 tv tuner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davyke

Legacy Member
Ik heb een Hercules Smart USB 2.0 in de aanbieding. Gekregen onder de kerstboom vorig jaar, dus nu een dikke 6 maanden oud (en eigenlijk maar enkele malen gebruikt). Factuur nog aanwezig en nog onder garantie. Heeft me 77 euro gekost en mag nu weer weg. Vriendin heeft een andere pc gekcoht met ingebouwde tv tuner, dus deze is niet meer nodig.

Handig dus om programma's, films, shows, ... van tv op te nemen direct op de harde schijf van je pc of laptop. Gewoon via USB 2.0 dus + afstandbediening

Bieden maar...

Zo eentje dus http://img.clubic.com/photo/00099019.jpg

Davyke

Legacy Member
€40 incl.verzending

Ik heb er ook beelden mee opgenomen van men Xbox 360 bvb. Geen HD natuurlijk, maar zeker te doen.

Davyke

Legacy Member
Al enkele mensen hebben 30 euro geboden via PM, maar als ik zo een redelijke doos moet verzenden ben ik al wat kwijt. Minimum is 40 incl en anders hou ik'm gewoon bij voor men laptop.

lcomeyne

Legacy Member
hallo,
vraagje; ik ken 'bijna' niets van alle toebehoren van portables;
ik heb een presentatie gemaakt in powerpoint en zou die binnenkort op een grootscherm-tv moeten voorstellen. ik bezit geen tv-tunerkaart in mijn portable; zou dat lukken met hetgeen jij aanbiedt ?
groeten laurent
[email protected]

lcomeyne

Legacy Member
hallo,
vraagje; ik ken 'bijna' niets van alle toebehoren van portables;
ik heb een presentatie gemaakt in powerpoint en zou die binnenkort op een grootscherm-tv moeten voorstellen. ik bezit geen tv-tunerkaart in mijn portable; zou dat lukken met hetgeen jij aanbiedt ?
groeten laurent
[email protected]

Davyke

Legacy Member
lcomeyne zei:
hallo,
vraagje; ik ken 'bijna' niets van alle toebehoren van portables;
ik heb een presentatie gemaakt in powerpoint en zou die binnenkort op een grootscherm-tv moeten voorstellen. ik bezit geen tv-tunerkaart in mijn portable; zou dat lukken met hetgeen jij aanbiedt ?
groeten laurent
[email protected]

Je kan externe apparaten aansluiten (zoals videocamera, videospeler, ...), maar enkel voor invoer naar pc denk ik.

Hier alvast nog een omschrijving die ik online heb gevonden (handiger dan het overtypen van de handleiding).

Omschrijving:
* External USB 2.0 TV tuner for laptop and desktop PCs
* Full screen TV (full screen and window up to 720 x 576 resolution)
* For PAL and SECAM standards
* Easy installation with USB so no external power supply needed
* Video capture function
* Composite and S video inputs for camcorder and VCR connection
* MPEG 2 recording
* Includes infra-red remote control

+++This high resolution USB 2 TV tuner is easy to set up. You can turn your laptop into a portable TV, bring it with you without a dedicated power supply (it uses the USB power) and also avoid fights with the family by watching TV on your desktop in your office. You can also save your TV broadcast in MPEG-2 files and export them on DVD if you want to watch it later on your home DVD player. Its time shifting recording function let you start watching a recording even before the recording is complete.

Desert

Legacy Member
normaal zit er op ne laptop standaard een tv out zo een rond zwart gaatje

hogenheim

Legacy Member
Davyke zei:
Dat klopt... your point being?

Dat hij de usb stick niet nodig heeft, omdat deze functionaliteit (video-out) op de meeste portables aanwezig is.

tha tha

Legacy Member
is deze compatibel met mac? anders wel intresse :)
en voor zover ik heb begrepen is deze niet voor digitale tv?

Davyke

Legacy Member
Kheb al boden gehad van 35 incl. Maar voor 40 incl. mag het weg

Lumi

Legacy Member
40incl. indien in goede staat en werkend onder vista (want vind online geen drivers voor vista...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan