Archief - TK: Gigantische hoeveelheid oud computermateriaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelete

Legacy Member
http://users.telenet.be/zelete/jpg/tekoop/

1x 486 (iets in den aard):
----------------------

- cdrom
- hdd
- floppy
- graka
- geluidskaart
- 3 of 4 ramlatjes (dunno hoeveel)

processor met heatsink zonder fan

1x dx (is ook 486 zeker?):
----------------------

- cdrom
- hdd
- floppy
- graka
- geluidskaart
- modem
- 3 of 4 ramlatjes (dunno hoeveel)

processor met heatsink zonder fan

1x 486 met 48 mb ram:
----------------------

- cdrom
- hdd
- graka
- geluidskaart

processor met heatsink zonder fan

--------------------------------------------------------------------------

Meer informatie kan ik jullie over deze computer's echt niet geven. Ik heb ze even opgezet en ze werken nog allemaal. Naast deze computers heb ik ook nog het volgende:

- 2 canon printers waarvan er 1 maar werkt (de kleine vanvoor)
- 2 epson printers waarvan ik geloof dat ze niet meer werken
- 8 cdrom drives (waaronder 1 hp schrijver), allemaal defect denk ik
- 3 oude toetsenborden (met oude aansluiting dus), werken denk ik nog allemaal
- 1 oude seriële muis, werkt nog
- 10 prehistorische harde schijven, kan zijn dat er een paar van werken
- 2 moederborden, van 1 is de hdd controller kapot, de andere weet ik niets over
- 2 boxkes die nog goed werken, alleen geen voeding erbij

6 schermen waar er maar 1 niet werkt. Perfect als je eens wil experminenteren met multi-desktop en al die toestanden. Of bijvoorbeeld een cockpit bouwen voor een flightsim. Vraag niet naar de Hz en resoluties en dergelijke want ik ga me daar niet meer mee bezighouden.

--> Bieden is simpel, alles tegelijk meenemen of niets :)

--> Ohja, alleen ophalen :)

--> Richtprijs vanaf, let's say 75 €.

http://users.telenet.be/zelete/jpg/tekoop/

Firestyler

Legacy Member
Hé op foto image004.jpg rechts onder zo'n lekker seagate schijfje van 20Mb... heheh LoL kheb ook no zo eentje liggen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan