Archief - [TK] Gigabit Netwerkkaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
32/64-Bit, Gigabit Ethernet Adapter van Level One te koop.
Nooit gebruikt, nog steeds in de plastic (ongeopend natuurlijk) en in de doos.

Kan opgestuurd worden, maar afhalen is gewenst (ge weet nooit wat de post er mee doet). Als ik het opstuur, dan is het op eigen risico!

Enkel serieuze boden aub!

retspan

Legacy Member
exacte type (link) en vraagprijs aub. Graag ook even welk chipset het hier betreft, indien geen realtek heb ik interesse (geeft dma conflict icm m'n SATA controller). Waar af te halen?

Jayvie

Legacy Member
Type = GNC-0104T en chipset, geen idee om eerlijk te zijn..Kzie der weinig van op de doos staan :\
Af te halen in Westerlo.

Richtprijs, iets van een 20 euro? Geen idee eigelijk..

retspan

Legacy Member
De 104T is opgevolgd door de 105T, welke inderdaad een realtek chipset BLIJKT te hebben, ga er even vanuit dat level1 z'n eigen chipsets dus niet maakt...sorry, count me out. Je kunt een type chipset trouwens meestal aflezen van...het chipset.

SpYdR0

Legacy Member
ik heb eerlijk gezegd nog nooit van ovislink gehoord en dat kaartje is 32bit en hetgene hier wordt aangeboden "zou" 32/64bit moeten zijn.

ook even opgezocht:

L1 Gigabit 32 bit 10/100/1000copper 20.45 €
L1 Gigabit 64 bit 10/100/1000copper 62.01 €

link = http://www.grumvee.be/main_hw/products.php?cat=Network+components

alles hangt af van de chipset volgens mij of het al dan niet die 20€ waard is

Jayvie

Legacy Member
NonDotZer0 zei:
Zou ge ze dan kome hale? Of het er toch op wage om met de post te sture...

Ik woon in Westerlo trouwes (tegen Geel, Herentals,Herselt,...) prov. Antwerpen dus

NonDotZer0

Legacy Member
Alucard zei:
Zou ge ze dan kome hale? Of het er toch op wage om met de post te sture...

Ik woon in Westerlo trouwes (tegen Geel, Herentals,Herselt,...) prov. Antwerpen dus

post is in orde, zolang ge het maar niet simpelweg in een enveloppe steekt é :p

Jayvie

Legacy Member
Neenee, tuurlijk ni :)

Kga nog nix afsluite want da gaat me wel ewa koste aan verzendkoste, en alst 10 inc is, hebbek er ni zo heel veel van natuurlijk.
Ma ik hou u op de hoogte

NonDotZer0

Legacy Member
10 euro incl, omda 'k ze nieuw kan krijgen voor +- 13 euro :-/
en dan loop ik nog het post-risico, en heb ik geen garantiebewijs....

Jayvie

Legacy Member
NonDotZer0 zei:
10 euro incl, omda 'k ze nieuw kan krijgen voor +- 13 euro :-/
en dan loop ik nog het post-risico, en heb ik geen garantiebewijs....
Mja dan kunt ge ze beter nieuw kopen, is maar een luttele 3 euro verschil? En ge hebt garantie en al. Ik had ze al lang nieuw gekocht dan...

NonDotZer0

Legacy Member
Alucard zei:
Mja dan kunt ge ze beter nieuw kopen, is maar een luttele 3 euro verschil? En ge hebt garantie en al. Ik had ze al lang nieuw gekocht dan...

ik wil u alleen maar helpen......
en dan moet ik niet uit m'n zetel komen =D

Jayvie

Legacy Member
NonDotZer0 zei:
ik wil u alleen maar helpen......
en dan moet ik niet uit m'n zetel komen =D
Ahah, zo zit da :D
Ja in elk geval, bedankt voor de hulp :)
Ma ik had graag iets meer gehad, ma ja...

Jayvie

Legacy Member
Nog een laatstje upje, daarna smijtek ze gewoon in de vuilbak ofzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan