Archief - [TK] GForce 6600GT (pci-express)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrOmBo

Legacy Member
http://www.pointofview-online.com/GF6600GTpci.html

Merk: point of view

Nieuwprijs was 170 € (bij Tones aangekocht)

In perfecte staat!! Beginprijs = €99 meeneemprijs is 120€!!!

gforce 6600gt point of view pci-express.

graphics engine
nvidia 6600 gt gpu

video memory
128 mb

core clock
500 mhz

memory clock
1000 mhz

memory speed
gddr 3

interface
pci express 16x

ramdac
dual 400 mhz

d-sub
yes

dvi-i
yes

tv-out
yes

psycho_256

Legacy Member
als er volgende week gn bod is wil ik wel ene bod doen van 99€ :) maar kan pas volgende week de deal afmaken dus moeste iemand anders vinden ondertussen pech voor mij

white_steam

Legacy Member
er zijn al veel 6600GT verkocht , de mense kunne et nie meer zien, :D dermee

graptje, succes met verkoop

Coolrunner

Legacy Member
ouderdom ?
garantie ?
waar gekocht ?
factuur ?

edit eerst effe de antwoorden afwachten

TrOmBo

Legacy Member
dat er veel verkocht zijn? wil zeggen dat goeie kaart is he ;)

Ouderdom = +- 4 maand
Garantie heb je nog! (point of view) weet niet hoelang denk 3 jaar
gekocht bij tones.be
Factuur heb ik nog. kan kopie geven van factuur van PC (zat bij zelf samengestelde pc dus heb geen aparte factuur)

Hopelijk heb ik je hiermee wat voort geholpen...

Coolrunner

Legacy Member
TrOmBo zei:
dat er veel verkocht zijn? wil zeggen dat goeie kaart is he ;)

Ouderdom = +- 4 maand
Garantie heb je nog! (point of view) weet niet hoelang denk 3 jaar
gekocht bij tones.be
Factuur heb ik nog. kan kopie geven van factuur van PC (zat bij zelf samengestelde pc dus heb geen aparte factuur)

Hopelijk heb ik je hiermee wat voort geholpen...

ok 99€ excl verzending ... snelle afhandeling wordt ten zeerste geapprecieerd ;)

TrOmBo

Legacy Member
bod genoteerd!! Er is nog interesse van vrienden maar die zijn nog niet zeker(mama en papa;) ). jij bent de enige die al een vast bod deed.

€110 excl en hij is nu meteen van jou zonder twijfelen. En anders laat ik de bieding nog even open... ;)

Coolrunner

Legacy Member
TrOmBo zei:
bod genoteerd!! Er is nog interesse van vrienden maar die zijn nog niet zeker(mama en papa;) ). jij bent de enige die al een vast bod deed.

€110 excl en hij is nu meteen van jou zonder twijfelen. En anders laat ik de bieding nog even open... ;)


tja hoger ga ik niet voor deze kaart ... mijn bod blijft staan tot zondagavond 20h.

wordt het dan niet toegezegd aan mij dan bestel ik een nieuwe 6800GS

Coolrunner

Legacy Member
Coolrunner zei:
tja hoger ga ik niet voor deze kaart ... mijn bod blijft staan tot zondagavond 20h.

wordt het dan niet toegezegd aan mij dan bestel ik een nieuwe 6800GS

tja dus deze verkoop gaat niet door .... zal dus wel verkocht zijn op Tones.be forum zekers ?

slechte manier van communiceren vindt ik zelf

brc

Legacy Member
is deze thread nog op gang ?

kunt ge me exacte details geven van die kaart ?
serienr en rev en zo ?

zou bod doen voor sli opstelling

grtz

TrOmBo

Legacy Member
Coolrunner zei:
tja dus deze verkoop gaat niet door .... zal dus wel verkocht zijn op Tones.be forum zekers ?

slechte manier van communiceren vindt ik zelf

Deze gaat wel door, ze is nog aan niemand toegewezen. logischer wijze gaat de kaart naar diegene met het hoogste bod. op tones is er een bod van €100
en jij biedt €99 dus daarom zal het spannen he;)

@ BRC ik weet niet goed hoe ik dit moet nagaan. ik zie 2 stickers met allerlei getallen en info op de kart maar weet niet goed welke nrs net dat jij wil weten.

ik denk dat het rev4 is maar niet zeker!!;)

brc

Legacy Member
je kan mssn eens de specs opzoeken met everest home edition ?

weet jij welke zaken overeen moeten komen om 2 kaarten succesvol in sli te draaien ?

of mssn iemand anders (srry voor evt off topic) maar eb wel interesse dus is in het voordeel van je topic

grtz

TrOmBo

Legacy Member
hehe np problem voor offtopic :p

wel wat ik er zelf van weet is dat je gewoon dezelfde specs qua kaart moet hebben bv 6600gt 128 mb enz met net dezelfde. door de nieuwste nvidia drivers is het echter niet meer nodig om de kaarten van hetzelfde merk te kopen.

maar een 6800gt ga je bv niet samen kunne laten draaien met een 6600gt maar ik geloof dat dit bij ati crossfire wel mogelijk is

Dit is wat ik er ongeveer van weet kan zijn dat er meer gedetailleerde informatie is ;)

brc

Legacy Member
zou dan eigenlijk np moeten zijn bij mij want heb ook een point of view 6600gt 128 mb van bij tones van ongeveer een maand of 5 oud....

wanneer denk je af te sluiten.?

grtz

TrOmBo

Legacy Member
up... komaan gamers dit is echt een goeie koop! je zal geen spijt hebben van deze kaart het hoogste bod is momenteel €100. Iemand €110?

brc

Legacy Member
Bon vlug nog even hierop posten,

deal gesloten, kaart verkocht aan mij (tenzij kaart niet wil werken op mijn config dan)


@ trombo dan, zou je mij (alsd ge thuiskomt eens willen sms'en ??? ben je gsmnr kwijt)

grtz

brc

Legacy Member
ok nice,

deal goed afgerond, alles netjes meegekregen,
bereidwillig geweest ter plaatse en zo

nice

+1 whitelist

en verkoop is rond

thread mag dus gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan