Phaetor
Legacy Member
Geen doos, geen factuur, er is nix meer
Gewoon het kaartje
Vraagprijs heb ik niet echt, ik weet dat het niet veel meer waard is dus
Ik zal ddl ook even wat pics maken zodat jullie de koeler en de kaart kunnen zien (ik heb em ook maar ff gepoetst)
http://img149.imageshack.us/img149/6476/fotos0055uj1.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/6229/fotos0056jt7.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/2953/fotos0057sr2.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/7184/fotos0059jj7.jpg
Gewoon het kaartjeVraagprijs heb ik niet echt, ik weet dat het niet veel meer waard is dus
Ik zal ddl ook even wat pics maken zodat jullie de koeler en de kaart kunnen zien (ik heb em ook maar ff gepoetst)
http://img149.imageshack.us/img149/6476/fotos0055uj1.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/6229/fotos0056jt7.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/2953/fotos0057sr2.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/7184/fotos0059jj7.jpg
