Archief - [TK] Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mythn

Legacy Member
-Steamaccount: Day of the feat source / Counter-strike Source 7 digits / Half life 2 deathmatch / Half life 2 Lost coast

-Wow (geen TBC aanwezig): meerdere lowlvl's... tot 38 shaman...

-Battlefield 2 (met een gunnery sergant account)

-Medal of Honor Allied Assault Warchest: aanwezige cd's: allied assault, Spearhead, breaktrough (cd van breaktrough is helaas kwijtgespeelt, je hebt wel 'n legale cd-key en je kan dit dus ook spelen als je het spel van het internet haalt.)

-Swat 3


Er zijn geen cheats gebruikt op deze games en dus ook geen banned accounts ofzo, alles werkt nog perfect. Ik doe deze games die ik nog in mijn kast liggen had weg omdat ik wat uit die tijd aan het groeien ben ;).


Nieuwprijzen:

Steamaccount: CSS: 19,95$ + DODS: 9,95$ + HL2 DM: 9,95$ = 29,75$ = 20,32€ ---> graag nog 15€ voor gehad, alles is zonder CD zoals je normaal je games op STEAM koopt.

Wow: $19.99 = 13,62€ --> graag nog 10€ voor gehad.



Die andere games zijn verouderd en weet ik geen nieuwprijzen van of vind ik ze niet direct. Voor BF2 had ik graag nog 7€ en Swat 3 krijgt de 1e koper van een game gratis.


Voor alles tesamen: 27€ +gratis swat3 ofc.



Als prijzen te hoog liggen post dan ff je commentaar of eventuele links.

Mythn

Legacy Member
up001 komaan mensen, moet echt weg :) bieden vanaf 15€ op alles.

JacK MeSS

Legacy Member
maak anders 15€ inc voor alles ;) :D Om uw beginbod te respecteren ;)

Dinsdagland

Legacy Member
Kunt ge nog op alle servers spelen met het CSS-account ?

Mythn

Legacy Member
Mythn zei:

8€ en verkocht ;).



17-11-2007 23:21
JacK MeSS maak anders 15€ inc voor alles Om uw beginbod te respecteren

ignored?


Yesterday 11:46
gamer1991 Kunt ge nog op alle servers spelen met het CSS-account ?
Ja maar dit account is helaas al verkocht via PM, sorry!



BF2 + Wow @ 12€ (incl verzending)!


MOH en SWAT3 kunde eventueel gratis krijgen als ge het komt halen in Alveringem. En anders 'n paar eurokes incl verz. voor de moeite? :p


Grtz

JacK MeSS

Legacy Member
8€ inc voor BF2 dan :) Dus wil zeggen verkocht :)

PM uw gegevens maar en dan regele we het verder via MSN :)

JacK MeSS

Legacy Member
Hmmz... is hij zijn thread uit het oog verloren?? O.o IK WIL DIE BF2 :D

Firedwarf

Legacy Member
Medal of Honor Allied Assault Warchest: aanwezige cd's: allied assault, Spearhead, breaktrough (cd van breaktrough is helaas kwijtgespeelt, je hebt wel 'n legale cd-key en je kan dit dus ook spelen als je het spel van het internet haalt.)


Kan je hier eens wat fotos van maken voor me? En zit Pacific Assault er ook bij?

Kan je de cd gewoon vervangen door een andere originele cd en de cdkey van jouw versie gebruiken?

Sukkeltje456

Legacy Member
bf2 nog vrij?

en in die MOH warchest heb ik mss ook wel interesse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan