Archief - [TK] Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

twisted

Legacy Member
Ik heb nog enkele games die weg mogen.
Alle games hebben uiteraard een geldige key om on line te gaan. ;)

PC:

- Half Life 2 / Counter-strike Source
- Unreal Tournament 2004
- Morrowind
- Oblivion
- World of Warcraft
- World of Warcraft : The Burning Crusade



Alle schijfjes zijn in prima staat geen krassen of iets anders. :)
Ik wil gerust ergens afspreken, maar als het te ver is gaat het via de post.
Elk bod is exclusief verzending !

Bieden maar. :D

twisted

Legacy Member
Jo3Rii zei:
is Burning Crusade al gebruikt geweest ?

Yep, ik speel wow al sinds dag 1, sinds enkele weken gestopt.
Zowel wow als tbc is 1x uit de doos geweest om te installeren lol :lol:

Jazzmata

Legacy Member
is het mogelijk om half life 2 en counter strike source naar mijn steam account over te zetten? zoja heb ik wel interesse.

twisted

Legacy Member
Aegonis zei:
Hoeveel ongeveer voor verzending?

Kijk eens op de site van de post ;)
Aangezien dat zo een spel bijna niks weegt zal dat rond de 2.5euro zitten zeker.

twisted

Legacy Member
dee- zei:
is het mogelijk om half life 2 en counter strike source naar mijn steam account over te zetten? zoja heb ik wel interesse.

Ik heb daar totaal geen idee van.
Heb nooit echt on line gespeeld enkel de single player van half life tbh :p

F-Lock

Legacy Member
Gegevens wow (cd's heb ik hier nog liggen ==> geen opsturen nodig) , bod hangt af van play-time. Zonder : €16
Met : hangt af van nog beschikbare tijd

Ga niet kunnen antwoorden tot morgenvroeg, ik lees het dan wel :-).

Kwertie

Legacy Member
F-Lock zei:
Gegevens wow (cd's heb ik hier nog liggen ==> geen opsturen nodig) , bod hangt af van play-time. Zonder : €16
Met : hangt af van nog beschikbare tijd

Ga niet kunnen antwoorden tot morgenvroeg, ik lees het dan wel :-).

Als we de regels volgen is het zonder ;)...

ik heb tevens het ps3 game eruit gehaald, we moeten consequent zijn en het spel moét dus bij "concole" verkocht worden als je 't wilt vekropen.

mvg

F-Lock

Legacy Member
Ik bedoel eigenlijk met of zonder beschikbare play-time op de account.
Chars moet ik niet hebben, want wil vanaf 0 beginnen om zo deftig mogelijk het spel onder de knie te krijgen.
Of bedoel je dat ook play-time in principe niet mag verkocht worden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan