Archief - [TK] Games : cod, coduo, CSS, WOW, mohaa warchest + COV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MgC]Hammer

Legacy Member
Ik heb hier nog enkele games liggen die stof aan het vangen zijn en waar k wel van af wil.

*Cod + coduo : 15 euro incl

*mohaa warchest : 10 euro incl

*css : account + mn backup disk, mn originele is gepikt op lan :doh: : 15 incl

*WOW : heb k eens geruild met guildwars : geen idee van welke char er op staat, geen speeltijd meer bij : 20 euro incl.

*City of villains : gisteren aangekocht, maar compleet over het hoofd gezien dat je der eigenlijk visa vor moet hebben, nieuwprijs 39.99 bij freerecordshop, ik verkoop em voor 30 euro incl, is reeds opgedaan en account aangemaakt, ik moet nog eens zien hoe k dat kan regelen.

Prijzen zijn richtprijzen, city of villains gaat nie voor een appel en ei buiten, is nieuw van gisteren, andere prijzen zijn richtprijzen.

Doe een bod en we zien wel

Greetz

[MgC]Hammer

Legacy Member
wat ik wel vergeten vermelden was, de verzending naar mij is door de post een hoekske van het dvd dooske beschadigd, als je bod nog steeds geldt, zal ik je pm'en met mn gegevens.

Greetz

Bruiswater

Legacy Member
voor een hoekje van een dvd-doosje ga ik niet zeuren. Heb hier doosjes genoeg liggen.
Bod blijft.

Vlaams_front

Legacy Member
[MgC]Hammer zei:
Ik heb hier nog enkele games liggen die stof aan het vangen zijn en waar k wel van af wil.

*Cod + coduo : 15 euro incl

*mohaa warchest : 10 euro incl

*css : account + mn backup disk, mn originele is gepikt op lan :doh: : 15 incl

*WOW : heb k eens geruild met guildwars : geen idee van welke char er op staat, geen speeltijd meer bij : 20 euro incl.

*City of villains : gisteren aangekocht, maar compleet over het hoofd gezien dat je der eigenlijk visa vor moet hebben, nieuwprijs 39.99 bij freerecordshop, ik verkoop em voor 30 euro incl, is reeds opgedaan en account aangemaakt, ik moet nog eens zien hoe k dat kan regelen.

Prijzen zijn richtprijzen, city of villains gaat nie voor een appel en ei buiten, is nieuw van gisteren, andere prijzen zijn richtprijzen.

Doe een bod en we zien wel

Greetz

15 incl voor css.

Snelle afhandeling gewenst. ;)

[MgC]Hammer

Legacy Member
23 incl is goed voor mij, ik zal je straks mn gegevens pm'en dan kunnen we afhandelen.

Enige spel dat nu nog te koop is

City Of Villains meeneemprijs 25 euro excl.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan