Archief - [TK] GamePC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GameLover

Legacy Member
Hallo, ik verkoop mijn gamepc

Aangekocht op 1 September, factuur te zien op aanvraag

Onderdelen

Antec Performance One P182 ==> min €80 / meeneem €90

Asus P5N32-E SLI ==> min €130 / meeneem €140

Intel C2D E6750 2,66GHz 1333 FSB ==> €120 / meeneem €125

Kingston 2GB (2 x 1GB) 800MHz KHX6400D2LLK2/1GN ==> min €50 / meeneem €55

Scythe Mugen Infinity ==> min €20 / meeneem €25

Antec TruePower 550 W ==> min €40 / meeneem €45

2x 6800GT (MSI en XFX beide 256 MB) ==> min €75 / meeneem €80

_________________________________________________________________

Setup loopt perfect op 3,1 GHz (CPU +- 35°C na gamen)

Koop je de gehele pc dan stel ik de prijs in op €500

Alle biedingen zijn exclusief, neem je meer als één onderdeel is de verzending voor mijn rekening (niet de kast natuurlijk). Staat het bod me niet aan behoud ik het recht de boel te stoppen en te weigeren.

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Hoelang nog garantie op de onderdelen?
Zonder grafische kaarten
400 €

BeePke

Legacy Member
Van waar ben je (Part 2) ;-)
Heb sterke interesse voor volledig systeem, maar moet enkel mijnen chef (lees vrouw) nog overtuigen...
Waar gekocht?

GameLover

Legacy Member
Verkocht voor €500 op ander forum, blijkbaar kunnen de meeste niet goed lezen

Hitm@n

Legacy Member
Dat kan je dan in het vervolg even melden dat het ook op andere forums staat..

Extremengine

Legacy Member
SyZZel zei:
Tornado kan hem infractionen dacht ik ;)

Er stond toch duidelijk in zijne post meeneemprijs 500 euro ?
Indien ik intresse zou gehad hebben in het syteem,dan bood ik onmiddelijk de meeneem.Is in mijn ogen zeer mooie prijs voor die setup.
Het leven is voor de rappe hè
En van infractions te geven,voelt ge u echt nie beter ze;)

Willie

Legacy Member
Moest hij nu wel eens gemeld hebben van waar hij was, zodat we wisten waar de pc kon afgehaald worden :doh:

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Daar gaat het hem grotendeels over...We krijgen niets van reactie en dan opeens.

Verkocht... Niet echt fair.

kibo

Legacy Member
GameLover zei:
Verkocht voor €500 op ander forum, blijkbaar kunnen de meeste niet goed lezen


In het vervolg toch best eens de regels lezen,
3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen.

Jij moet de mensen niet beschuldigen "dat iemand moet leren lezen",
jij moet eerst vermelden in de thread dat uw producten op andere forums staan,en dan deze thread updaten met boden van buitenaf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan