thibo
Legacy Member
Reden verkoop: ik stap over naar 8600GT
Staat: Perfect, hij is niet overgeclocked geweest en hij loopt 3Dmark 03 ook perfect.
Er is geen factuur meer maar de garantie zou toch al verlopen zijn.
Foto's ga ik later uploaden als ik thuis ben.
Minimum : €20
Meeneemprijs incl verzending: €25
Als er nog vragen zijn, vraag maar gerust!
Mvg, Thibo
Staat: Perfect, hij is niet overgeclocked geweest en hij loopt 3Dmark 03 ook perfect.
Er is geen factuur meer maar de garantie zou toch al verlopen zijn.
Foto's ga ik later uploaden als ik thuis ben.
Minimum : €20
Meeneemprijs incl verzending: €25
Als er nog vragen zijn, vraag maar gerust!
Mvg, Thibo
