Olivier_Twister
Legacy Member
ik verkoop mijn nvidia kaart namelijk den FX 5700 ultra en er zitten nog extra spellen bij, namelijk de volgende commandos 3, prince of persia en tombraider dark angels.
de reden van verkoop is dat ik mij de nieuwe 7800 gtx aangekocht heb. en dat ik met deze dus niets meer ben.
hij nog in perfecte staat
direct verkocht voor 50.
jullie mogen natuurlijk ook bieden he
de reden van verkoop is dat ik mij de nieuwe 7800 gtx aangekocht heb. en dat ik met deze dus niets meer ben.
hij nog in perfecte staat
direct verkocht voor 50.
jullie mogen natuurlijk ook bieden he
