Archief - [TK] Dell XPS M1710 Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TaOs

Legacy Member
Dell's topmodel gaming laptop ! 4 maanden oud (weg wegens ibm laptop bedrijf)

Intel® Core™2 Duo T7400 Processor (2,16 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-cache)

17,0-inch UltraSharp™ WUXGA-breedbeeldscherm (1.920 x 1.200) met TrueLife™

2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]

160 GB SATA harde schijf (7.200 rpm)

512 MB DDR3 nVidia® GeForce™ Go 7950 GTX grafische kaart

9-cel lithium-ion batterij (80 W/h)

Legitieme Windows Vista® Ultimate (32-bits) - Engels

Kensington Slim MicroSaver-slot

Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate voor Vista

Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g mini-PCI-kaart (voor Core 2 Duo-processors)

Met als troeven: splinternieuwe samsonite draagtas ter waarde van 100 EUR, splinternieuwe extra batterij ter waarde van 150 EUR, 1 jaar Full XPS support + 1 jaar COMPLETE CARE (accidental damage (vallen, koffie morsen, ...) theft (diefstal, ...) enz.) Laptop is nu 4 maand oud en gaat weg omdat ik geen gamemonster nodig heb maar een bedrijfslaptop. Nieuwprijs alles samen was +3000 EUR Prijs nu is 2250 TE BESPREKEN. Ik doe er zowiezo 750 EUR af, afhankelijk van de interesse kan er uiteraard nog meer.

Geen minimumprijs. Als de prijs voldoende is krijg je er een Microsoft Razer Habu muis bij. Dit is nog steeds de top qua gaming laptops (al heb je er nu ook al met iets snellere processors.

KinGleR

Legacy Member
ik heb een vaio, diek wel samen met opleg wil ruilen vr uw laptop. Naar welke specs ben je op zoek?

TaOs

Legacy Member
Ik heb al een laptop gekregen van het werk (ibm) dus in principe heb ik geen andere nodig. Maar ik zal toch eens kijken naar de specificaties van de jouwe. Misschien dat die me toch iets meer interesseert.

Ik heb ook altijd interesse in ruil tegen andere HOOGWAARDIGE technologien (de nieuwe communicator bv)

TaOs

Legacy Member
Heb eens gekeken naar de configuratie en ben niet direct geïnteresseerd voor mezelf. Maar geeft toch maar het bedrag dat je zou oplegen en hoeveel garantie er nog is op je laptop en dan zie ik wel

TaOs

Legacy Member
Bod genoteerd, al hoop ik wel nog steeds van wat meer te krijgen.

Als ik hem voor deze prijs zou verkopen zal het wel zonder slot, draagtas en microsoft habu muis zijn.

Quip

Legacy Member
TaOs zei:
Als ik hem voor deze prijs zou verkopen zal het wel zonder slot, draagtas en microsoft habu muis zijn.

Geen probleem. Draagtas heb ik zelf al, de rest is niet echt noodzakelijk voor mij.

pcfre@k

Legacy Member
factuur aanwezig?
in perfecte staat?
hoe lang garantie?

alvast een bod van 1000 euro

PsYmon

Legacy Member
Je hebt recht op 3 ups. Ik zie er hier 4 dus deze gaat dicht.

Gelieve 3 dagen te wachten om een nieuwe te openen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan