Archief - [TK] Dell Optiplex GX 150 1 Ghz PIII etc.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

twan

Legacy Member
Tekoop:

Dell Optiplex GX 150
PIII 1 Ghz
256 mb ram
20 GB HDD
TNT2 kaartje (16 meg)
USB etc. alle normale aansluitingen

SFF Factor

Beginbod € 100

"Regels": (want uit eigen ervaring doen sommige mensen lastig :p )

- ik ruil niet tegen andere dingen buiten cash geld
- bieden exclusief verzending (ik verkies afhalen)
- ik moet geen reclame hebben van andere mensen, enkel biedingen plz
- ik breng de pc NIET naar u, tenzij ge mijne naft betaalt + nen dikken extra. En da zie ik nie snel gebeuren :p

Foto's die ik vanop Ebay gevonden heb:
front
achterkant
binnenkant

P.S. Mocht de verkoop hier niet zo vlot gaan, ga ik hem ook op andere fora zetten, maar ik zal dan uiteraard hier vermelden wanneer ik dat doe.

edit:

meeneembod = 150 euro; als iemand da biedt is em verkocht hé

xeon

Legacy Member
- ik breng de pc NIET naar u, tenzij ge mijne naft betaalt + nen dikken extra. En da zie ik nie snel gebeuren

misschien ook handig te weten waar ik da zou kunnen komen halen?

Coolrunner

Legacy Member
euh is er nog plaats om bijkomend geheugen te plaatsen ?

twan

Legacy Member
xeon zei:
- ik breng de pc NIET naar u, tenzij ge mijne naft betaalt + nen dikken extra. En da zie ik nie snel gebeuren

misschien ook handig te weten waar ik da zou kunnen komen halen?
Ja ik wist dak da vergeten was.

Adres:
Brasschaat, Antwerpen.


Coolrunner: Voor zover ik weet is er maar één slotje in gebruik.

Zupperman

Legacy Member
Die hebbe 3 RAM slote - 'kkant wete want khem der es e latje ram uitgepikt op school :P

Coolrunner

Legacy Member
twan zei:
Ja ik wist dak da vergeten was.

Adres:
Brasschaat, Antwerpen.


Coolrunner: Voor zover ik weet is er maar één slotje in gebruik.

tja da`s te ver voor mij ... spijtig khad hem wel willen kopen :(

twan

Legacy Member
meeneembod is vanaf nu 150 euro voor diegene die da willen

nsa_archive

Legacy Member
150e it is, heb ding nodig voor spares ...

afhaling in weekend mogelijk ? -> contact me asap

twan

Legacy Member
ik heb u een pm gestuurd met mijn exact adres. Dit weekend zou eventueel mogelijk zijn voor afhaling.

nsa_archive

Legacy Member
Nopez; die staat hier nu bij mij, is zelfde weekend nog afgehandeld , had hem dringend nodig :)

Als je specifiek optiplexen zoekt; zie eens op ebay; er worden daar geregeld loten van die dingen verkocht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan