Archief - [TK] Defecte Travelmate 662Lci

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lord of me

Legacy Member
Te koop wegens onbekend defect :

Acer Travelmate 662Lci
http://www.ciao-shopping.nl/Acer_TravelMate_662LCi__265205

- Geen Wifikaartje, antennes verwijderd
- Lichte krassen op de bovenkant, rest behuizing in goede staat, maar gebruikt
- Nieuwe batterij sinds 6 maanden, model SQ-1100, niet origineel acer, heeft een paar krassen omdat het verwijder mechanisme niet perfect werkte met een alternatieve batterij.
- Komt met universele Adaptor
- Windows XP Pro licentiesticker

Power en hdd ledjes branden en cpu-fan spint na indrukken powerknop, meer doet hij niet :sad:

Probleem is ontstaan na problemen met wifi, na een ander netwerkkaartje geprobeerd te hebben, heb ik de interne wifi antennes verwijderd(een van de 2 kabels had een scheur in zijn mantel, oorzaak van slechte ontvangst).

De volgende dag bootte laptop niet meer ( probleem van hierboven) heb terug gedemonteerd en gemonteerd, werkte terug, dag erna kreeg ik hem niet meer aan de praat :'(

Ik verkoop apparte onderdelen indien ik genoeg onderdelen van de laptop verkocht krijg.

Wat apart kan:

Scherm
Toetsenbord
Hdd
DVD-rom/CD-rw speler
Ram ( 2X 256mb 333mhz)
CPU
buizing( zonder scherm )
Batterij
Adaptor

Verzending van onderdelen of de gehele laptop is mogelijk indien de koper de kosten van verzending betaald



Ik verkoop alle onderdelen zoals ze nu zijn, heb geen idee van de werking, ik kan op elk moment de verkoop stopzetten, of een bod niet aanvaarden indien te laag

bikkerss

Legacy Member
10 op de hd indien nog werkend en volledig inorde (ik neem aan dat dit 40gb is)

lord of me

Legacy Member
-Michiel0912

50E voor alles vind ik te weinig

Voor de onderdelen noteer ik voorlopig deze boden al, maar ik moet van alles afraken, een bod voor de hele laptop heeft voorang

bikkerss 10E hdd
Baffel 10 dvd/cd-rw

jastas

Legacy Member
kun je eens een foto maken van die dvd/cdrw? Vooral waarbij ik het typenummer kan zien en eentje van de achterkant!
grote interesse in die drive!

bikkerss

Legacy Member
aangezien er geen reactie komt op mijn pm's of mails ivm de eind datum van deze thread vraag ik het hier nog maar eens
Wanneer kan alles afgehandeld worden ?

successor

Legacy Member
€15 excl op de HDD , indien deze volledig in orde is. verzending zal gebeuren met pakketpost, ik hoop dat je alles goed inpakt dan , want anders komt dat schijfje hier niet heel aan.

lord of me

Legacy Member
Sorry voor het niet reageren, ik ben ziek geweest ( griep ) en was deze thread helemaal vergeten :sad:.


Ik zie dat ik precies niet van alles afraak, dus ik denk dat ik de laptop op Ebay ga zetten. Ik gaan dit hier nog tot Zondag laten opstaan, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik het dus niet verkopen


Doby - Bod 16€ hdd
Baffel - Bod 10€ dvd/cd-rw
Hitiepoeh - Bod 20€ scherm, mousepad en cpu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan