steve shit
Legacy Member
Ik doe mijn werkende steam account weg. Nooit op gecheat geweest ofzo dus geen zorgen daarover
. Ik doe em weg omdat ik er gewoon niet meer op speel en er miss iemand geinteresseerd is in een nieuwe account om welke reden dan ook
.
De account is goed voor CSS en HL². Voor wie het wil kan ik het doosje met de cd's ook wel opsturen.
. Ik doe em weg omdat ik er gewoon niet meer op speel en er miss iemand geinteresseerd is in een nieuwe account om welke reden dan ook
.De account is goed voor CSS en HL². Voor wie het wil kan ik het doosje met de cd's ook wel opsturen.