DreamWearl
Legacy Member
Wegens in de weg staan,
en niet meer actief in gebruik...
heeft dienst gedaan als mailserver,
dns server, etc...
Compaq Proliant 2500 server
- CPU: 1x x86 Family 6 model 1 stepping 9 : 200mhz (2 de cpu mogelijk)
- Mem: 2x 32mb ram
- Harddisks: 3x 2,1 GB + 1x 4,3 GB
- tapedrive: DDS-2 met 1 tape: DGD120P
- diskette station
- cd rom drive
- lan (10/100)
info url: http://h18000.www1.hp.com/products/servers/proliant2500/
echte foto's
Verkoop
- Wegens zijn gewicht: niet via post
- afhalen of brengen maw.
(brengen tegen vergoeding, afh van waar)
- Afhalen: Asse, vlaams brabant
( ongeveer hier: google maps )
- opbod per €5 (altijd exclusief)
- minimumprijs €1 (doe er toch niets meer mee)
- handig voor als test server... (of om dingen te leren)
- opgelet: deze server dient volledig nog ingesteld te worden
er zijn geen diskette of drivers bij.... (alles is wel online te vinden met hopen)
er is dus wel "iets" van kennis vereist om hier os op te installeren...
- vragen? stel ze gerust...
enjoy
tones link: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=642865
en niet meer actief in gebruik...
heeft dienst gedaan als mailserver,
dns server, etc...
Compaq Proliant 2500 server
- CPU: 1x x86 Family 6 model 1 stepping 9 : 200mhz (2 de cpu mogelijk)
- Mem: 2x 32mb ram
- Harddisks: 3x 2,1 GB + 1x 4,3 GB
- tapedrive: DDS-2 met 1 tape: DGD120P
- diskette station
- cd rom drive
- lan (10/100)
info url: http://h18000.www1.hp.com/products/servers/proliant2500/
echte foto's
- instructies zijpaneel
- instructies toppaneel
- harde schijven
- front
- top
- inside
- side
- back
- tape
Verkoop
- Wegens zijn gewicht: niet via post
- afhalen of brengen maw.
(brengen tegen vergoeding, afh van waar)
- Afhalen: Asse, vlaams brabant
( ongeveer hier: google maps )
- opbod per €5 (altijd exclusief)
- minimumprijs €1 (doe er toch niets meer mee)
- handig voor als test server... (of om dingen te leren)
- opgelet: deze server dient volledig nog ingesteld te worden
er zijn geen diskette of drivers bij.... (alles is wel online te vinden met hopen)
er is dus wel "iets" van kennis vereist om hier os op te installeren...
- vragen? stel ze gerust...
enjoy
tones link: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=642865