dognose
Legacy Member
goeiedag,
heb hier een compaq pressario 800 staan
(een dual cpu server voor de onwetenden)
case is zwart gespoten, zit een PII (400mhz) in, geen ram
twee scsi schijven van 12.5gb en van 9.5b
de rest kan ik echt uitleggen, mobo,voeding,enz
zijn de standaarden van het model
bijgeleverd zijn 2 extra netwerkkaarten, een PIII (450mhz, past erbij in)
maar voor deze te laten werken moet je er zo'n soort stroomregelaartje insteken,
dit ben ik verloren en ik zou niet weten waar te zoeken)
staat voor de moment mandriva 10 op
(voor te testen)
heeft tijdje als webserver/ftpserver gedraaid
maar staat hier enkel nog voor stof te vergaren.
als iemand hier iets mee kan doen doe dan maar een bod
afhalen kan te haasrode (5km van leuven, handig berijkbaar via E40)
greetz
heb hier een compaq pressario 800 staan
(een dual cpu server voor de onwetenden)
case is zwart gespoten, zit een PII (400mhz) in, geen ram
twee scsi schijven van 12.5gb en van 9.5b
de rest kan ik echt uitleggen, mobo,voeding,enz
zijn de standaarden van het model
bijgeleverd zijn 2 extra netwerkkaarten, een PIII (450mhz, past erbij in)
maar voor deze te laten werken moet je er zo'n soort stroomregelaartje insteken,
dit ben ik verloren en ik zou niet weten waar te zoeken)
staat voor de moment mandriva 10 op
(voor te testen)
heeft tijdje als webserver/ftpserver gedraaid
maar staat hier enkel nog voor stof te vergaren.
als iemand hier iets mee kan doen doe dan maar een bod
afhalen kan te haasrode (5km van leuven, handig berijkbaar via E40)
greetz