Archief - [TK] Bioshock & Far Cry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dnoiz

Legacy Member
Volgende PC games zijn te koop,

1) Bioshock va. €20,00 excl.
2) Far Cry mag weg aan €5,00 incl. @ Tekzav

Bioshock heb ik uitgespeeld en ga ik niet opnieuw beginnen. Far Cry speel ik niet meer. Alles in perfecte staat. Met boekjes...

G.

bumba007

Legacy Member
€15 inclusief. Woon je in Itterbeek, deelgemeente van duffel ?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik wil bioshock, interesse in: FACES OF WAR (ubisoft)
FIFA 2007
BATTLEFIELD 2 ?

dnoiz

Legacy Member
bumba007 zei:
€15 inclusief. Woon je in Itterbeek, deelgemeente van duffel ?

Ik heb geen flauw idee op wat je nu geboden hebt, maar het zal niet volstaan denk ik. De postcode van "mijn" Itterbeek is 1701.

THE_DOG_IS_OUT zei:
Ik wil bioshock, interesse in: FACES OF WAR (ubisoft)
FIFA 2007
BATTLEFIELD 2 ?

Geen interesse voor deze spelletjes.

G.

dnoiz

Legacy Member
greco_online zei:
20 euro voor bioshock

Genoteerd - €20,00 excl (ga ik toch vanuit).

Als er tegen dinsdag avond - laten we zeggen 20u00 - niemand boven jouw bod gaat is die voor u. Ik stuur je dan een PM.

G.

dnoiz

Legacy Member
Bioshock voor €20,00 excl. naar greco_online.
PM verzonden.

Alles verkocht.

G.

Utred

Legacy Member
Mss zijn ze met 4 thuis, en hebben ze allemaal een pc.
Want bioshock kan maar 2 keer geïnstalleerd worden iirc.

longpatje

Legacy Member
evil_konijn zei:
Mss zijn ze met 4 thuis, en hebben ze allemaal een pc.
Want bioshock kan maar 2 keer geïnstalleerd worden iirc.


bioshock kan via een tooltje gedeactiveerd worden zodat je telkens je twee activaties kunt behouden.

dnoiz

Legacy Member
evil_konijn zei:
Mss zijn ze met 4 thuis, en hebben ze allemaal een pc.
Want bioshock kan maar 2 keer geïnstalleerd worden iirc.

longpatje zei:
bioshock kan via een tooltje gedeactiveerd worden zodat je telkens je twee activaties kunt behouden.

Dat is allemaal waar, en het aantal installaties is onder druk van gebruikers trouwens opgetrokken naar 5 dacht ik (moet maar eens via Google zoeken). Ik heb thuis natuurlijk mijn activatie gedeactiveerd na de de-installatie van het game.

Maar ik heb ondertussen toch niks meer vernomen van mijn koper (na zijn bod en mijn PM van gisteren). Als hij het nog wil, zoveel te beter, zo niet had hij maar iets moeten laten weten. De klok tikt...

G.

dnoiz

Legacy Member
Tekzav zei:
Far Cry 5 euro inclusief, pm voor afhandeling.

Nooit geld ontvangen. 2 PM's verstuurd. Geen reactie. Negatieve iTrader. Game wordt opnieuw aangeboden in nieuwe thread...

G.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan