Archief - [tk] Antec Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michielsingh

Legacy Member
Paar weken geleden had ik hier een case te koop aangeboden en een akkoord bereikt maar die persoon is dat nooit komen ophalen... bij deze bied ik de case dus opnieuw aan :

Min : 40€
Meeneem : 50€

--- Case in zeer goede staat, enkele KLEINE schrammen ( haast niet zichtbaar ) aan 1 zijde.

--- Zijpaneel kan geopend worden via een kliksysteem.

--- 2 'boxjes' die via een kliksysteem makkelijk in & uit de case kunnen. Deze dienen voor het plaatsen van u harde schijven.

--- ingebouwde ventilator met regelbare snelheid.

--- paneel vooraan dat opendraait.

--- front-aansluitingen voor : usb , firewire & geluid.

--- vooraan ontbreken er 2 plaatjes waar u de CD-ROM/DVD etc plaatst. Als u dus 2 drives plaatst merkt u dit al niet.

--- een koker die naar u CPU leidt voor betere koeling.

Enkele foto's :

http://users.pandora.be/singhm/case/1.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/2.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/3.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/4.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/5.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/6.jpg
http://users.pandora.be/singhm/case/7.jpg

Verzending is NIET mogelijk

Ophalen kan te : Sinaai ( Sint-Niklaas ), Knokke, Destelbergen ( Gent )

( - bij voorkeur Destelbergen maar andere plaatsen gaan zeker ook ! )

Mvg,
Singh Michiel

michielsingh

Legacy Member
Vorige keer bood je 55€ onder voorbehoud en heb je nix meer laten horen dus ... zelfs niet om je bod te laten vallen dan

Kill0rBee

Legacy Member
michielsingh zei:
Vorige keer bood je 55€ onder voorbehoud en heb je nix meer laten horen dus ... zelfs niet om je bod te laten vallen dan

Kijk naar z'n iTrader, zegt imo genoeg.

michielsingh

Legacy Member
Heb een bod ( onder voorbehoud ) buiten het forum van 55€. Als die persoon bevestigt ... maar is nog niet zeker dus ga er voorlopig nog niet op in

Het hoogste bod blijft dus ( voorlopig ) 35€ van Foert

michielsingh

Legacy Member
Even terug onder de aandacht brengen

Bod buiten het forum vervalt ...

Hoogste bod op dit moment : €35 - Foert

--> Meeneemprijs : €50
--> Einde : zondag 16/12/07 ( indien meeneem niet geboden : verkoop afhankelijk van hoogste bod )

blaster001

Legacy Member
Ik wil die wel komen halen voor 50€, morgen moet ik sinaai passeren.
Pm je mij?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan