Archief - TK amd sempron 2600+ 64BIT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InFiNi7y

Legacy Member
hoi allemaal,

Ik heb hier dus een sempron liggen een 2600+ de 64BIT Socket 754 versie ik heb die afgelopen jaar aangekocht in augustus rond de 17de die werkt perfect heeft een keer of 5 maar gedraait!

Deze cpu is een boxed versie

IK heb hem aangekocht in snogard een kopie van de factuur kan je krijgen de originele niet want daar staan nog meer dingen op alleen als de cpu defect is dan krijg je de originele.

Hij staat nu op 72€ in snogard heeft bijna niet gebold dus zou ik zeggen meeneem prijs van 55€ dat is inclusief de verzending :niceone:

Ik heb ook nog een ASUS k8v maar de bios is kapot deze kan je er voor een zeer laag prijsje bij krijgen. doe een bod!

groetjes

InFiNi7y

Legacy Member
Ik ben van koersel dat ligt vlak langs Heusden-zolder miss ken je die voetbal ploeg niet jij woont in gent maar verzending is dus geen enkel probleem.

Brolpaq

Legacy Member
Sempron = 32BIT btw. Het enigste verschil tussen A64 en sempron is dat A64 64BIT is en Sempron 32BIT...

[IM]Samson

Legacy Member
@BrolPac, informeer je dan maar wat beter..De S754 kunnen wel degelijk 64-bit zijn, enkel is de Athlon versie uiteraard veel sneller, maar dit heeft te maken met allerlei andere factoren

Goedkope en goede processor, heb er ook eentje, good luck met verkoop

InFiNi7y

Legacy Member
[IM]Samson heeft gelijk de sempron doet maar een klein beetje slechter als de athlon.

groetjes

ps ik laat het lopen tot woensdag of donderdag tenzij meeneem prijs van 60€ voor beide word bereikt er voor dat is inclusief de verzending :niceone:

Surf9

Legacy Member
Indien het dus een 64bit is geef ik je 55Euro afgehaald.
Ik werk in de buurt en kan de cpu morgen eventueel afhalen.
Moederbordje wil ik ook wel eens bekijken

InFiNi7y

Legacy Member
Dat is de meeneem prijs, zou het gaan om die morgen aftehalen na 16.30? gaat dat voor jou?

Ik stuur je effe een pm met mijn gegevens

Brolpaq

Legacy Member
InFiNi7y zei:
[IM]Samson heeft gelijk de sempron doet maar een klein beetje slechter als de athlon.

groetjes

ps ik laat het lopen tot woensdag of donderdag tenzij meeneem prijs van 60€ voor beide word bereikt er voor dat is inclusief de verzending :niceone:


Owja , sorry ge hebt gelijk. :$ Een 3100+ is hetzelfde als een Athlon 64 3000+ alleen met de helft minder cache (256KB ipv 512KB)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan