InFiNi7y
Legacy Member
hoi allemaal,
Ik heb hier dus een sempron liggen een 2600+ de 64BIT Socket 754 versie ik heb die afgelopen jaar aangekocht in augustus rond de 17de die werkt perfect heeft een keer of 5 maar gedraait!
Deze cpu is een boxed versie
IK heb hem aangekocht in snogard een kopie van de factuur kan je krijgen de originele niet want daar staan nog meer dingen op alleen als de cpu defect is dan krijg je de originele.
Hij staat nu op 72€ in snogard heeft bijna niet gebold dus zou ik zeggen meeneem prijs van 55€ dat is inclusief de verzending
Ik heb ook nog een ASUS k8v maar de bios is kapot deze kan je er voor een zeer laag prijsje bij krijgen. doe een bod!
groetjes
Ik heb hier dus een sempron liggen een 2600+ de 64BIT Socket 754 versie ik heb die afgelopen jaar aangekocht in augustus rond de 17de die werkt perfect heeft een keer of 5 maar gedraait!
Deze cpu is een boxed versie
IK heb hem aangekocht in snogard een kopie van de factuur kan je krijgen de originele niet want daar staan nog meer dingen op alleen als de cpu defect is dan krijg je de originele.
Hij staat nu op 72€ in snogard heeft bijna niet gebold dus zou ik zeggen meeneem prijs van 55€ dat is inclusief de verzending
Ik heb ook nog een ASUS k8v maar de bios is kapot deze kan je er voor een zeer laag prijsje bij krijgen. doe een bod!
groetjes

Een 3100+ is hetzelfde als een Athlon 64 3000+ alleen met de helft minder cache (256KB ipv 512KB)