scud
Legacy Member
kem hier nog een oude AMD K6 450mhz staan met een schijfje van 10 of 15gb en lattke ram van 256 + 128 sdr. met een cdrwke en cdrommeke ak me nie vergis. Ohja en niet te vergeten, er zit ook diskettestationneke in
Vga is onboard / 1 seriele poort / 1 lpt1 poort / 2 usb's
ik heb niet echt een startprijs en meeneemprijs...
Ik stuur niets op enkel afhaling dus of eventueel rendez-vous plaats als tnie te ver is
Ik verkoop enkel als het bod mij aanstaat
, dees staat nergens anders te koop enkel @ games.telenet
grtz
Vga is onboard / 1 seriele poort / 1 lpt1 poort / 2 usb's
ik heb niet echt een startprijs en meeneemprijs...
Ik stuur niets op enkel afhaling dus of eventueel rendez-vous plaats als tnie te ver is

Ik verkoop enkel als het bod mij aanstaat
, dees staat nergens anders te koop enkel @ games.telenetgrtz
