demon_llama
Legacy Member
1) AMD Athlon64 3000+ Socket 754 (Clawhammer)(ADA3000AEP4AP)
zonder stock cooler, nooit OC-ed, is van 01/2004 (factuur Forcom)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06562.jpg
vanaf: 80 euro
2) K8V Deluxe
bevat: 2 IDE cables, 1 floppy cable, Quick Setup Guide, Settings Sticker, moederbord zelf (ook van 01/2004) (factuur Forcom)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06541.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06537.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06600.jpg
vanaf: 30 euro
3) Thermalright SLK-948U
heatsink zonder fan
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06534.jpg
vanaf: 15 euro
4) Arctic VGA Silencer Rev.3
volledig in originele verpakking, met factuur van 15/3/2005 (Microforce Gent)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06530.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06531.jpg
- 1, 2 en 3 zou ik graag liefst in 1x verkopen (aangezien ik geen origineel retention bracket heb voor koeler, enkel die van thermalright)
- Graag bieden EXCL, alle boden onder "vanaf prijs" negeer ik
- Ik behoud ook het recht om af te zien van verkoop.
- Opsturen per post is mogelijk maar uiteraard op kosten van de koper (1, 2 en 3 is 6,20 kilopost, 13,50 aangetekend) (zonder heatsink: 3,10 kilopost, 7,50 aangetekend), 4 is 3,10, aangetekend 7,50
- Testen is mogelijk, maar je zal wel zelf een cooler moeten meebrengen, ik heb zelf geen stock cooler liggen
- Alles kan afgehaald worden in Aalst (~20km van Brussel, Gent)
- gepost op Arena51, Loveno, Tones en Telenet
zonder stock cooler, nooit OC-ed, is van 01/2004 (factuur Forcom)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06562.jpg
vanaf: 80 euro
2) K8V Deluxe
bevat: 2 IDE cables, 1 floppy cable, Quick Setup Guide, Settings Sticker, moederbord zelf (ook van 01/2004) (factuur Forcom)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06541.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06537.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06600.jpg
vanaf: 30 euro
3) Thermalright SLK-948U
heatsink zonder fan
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06534.jpg
vanaf: 15 euro
4) Arctic VGA Silencer Rev.3
volledig in originele verpakking, met factuur van 15/3/2005 (Microforce Gent)
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06530.jpg
http://users.skynet.be/bk230452/verkoop/DSC06531.jpg
- 1, 2 en 3 zou ik graag liefst in 1x verkopen (aangezien ik geen origineel retention bracket heb voor koeler, enkel die van thermalright)
- Graag bieden EXCL, alle boden onder "vanaf prijs" negeer ik
- Ik behoud ook het recht om af te zien van verkoop.
- Opsturen per post is mogelijk maar uiteraard op kosten van de koper (1, 2 en 3 is 6,20 kilopost, 13,50 aangetekend) (zonder heatsink: 3,10 kilopost, 7,50 aangetekend), 4 is 3,10, aangetekend 7,50
- Testen is mogelijk, maar je zal wel zelf een cooler moeten meebrengen, ik heb zelf geen stock cooler liggen
- Alles kan afgehaald worden in Aalst (~20km van Brussel, Gent)
- gepost op Arena51, Loveno, Tones en Telenet