Hey,
1) heb em idd ekocht van iemand maar niet echt gebruikt; kaart zeker en vast goed heb em juist eens getest; 2) Maakt toch ni uit of ik em van iemand gekocht heb of niet; gebeurt hier wel vaker opt forum.
2) Garantieticket hebk niet en ni gehad; kaart is ondertussen denk ik uit garantie, maar zijn zoveel hardwarespullen die niet meer in garantie zijn; ben er zeker van da die kaart ni in de kortste keren zal uitvallen.
3) 85e inclus mijn laatste prijs. (Gaan ier toch ni gaan zeiken vor 5e??)
mvg