bod genoteerd, nog eens mijn excuses voor het laat reageren.
ik zal deze thread nog laten openstaan tot vanavond 22.30u, indien er dan geen hoger bod is gaat de voeding naar jou.
edit: indien er wordt overgeboden krijgt de andere geinteresseerde natuurlijk nog de kans om al dan niet een hoger bod te doen.