zero roofer
Legacy Member
Games:
Thief: The Dark Project
Railroad Tycoon II
Suske en Wiske: Stripmaker (niet meer in jewelcase, maar ik offer wel eentje van mij op
)
Casino Master (Als ik iets tegen degelijke prijs verkocht krijg, gaat dit er gratis bij
tenzij er op geboden is)
Joystick:
Joystick Dexxa (Deze foto is van het internet gehaald)
Op de doos staat: IBM Compatible
*insert foto port hier
* DB-15
Headset:
Creative HS-300 (één oor werkt niet meer optimaal, draadje is wat los, een handige harry kan dit opknappen
)
btw, alsook deze foto is van het internet gehaald.
Printer:
hpDeskjet 690c (ook deze foto is van het i-net)
Redenen van verkoop:
De games speel ik simpelweg niet meer, allemaal nog in jewelcase (tenzij anders vermeld) en goede staat. Ze werken allemaal nog.
De joystick had ik na lange tijd nog eens onder het stof gehaald om tot ontdekking te komen dat mijn computer de gameport niet meer had.
De headset is deels kapot, maar te maken nog. Ik heb al een andere/betere gehaald.
De printer werkt nog voor gewone documenten. Kwaliteit is niet meer optimaal, maar hij werkt nog. Software is er nog bij
.
P.s.
Ik ga niet voor vijf euro naar het postkantoor lopen, dat vind ik nogal logisch.
Verzending is op risico van de koper! (hou in gedachten dat de verzending van sommige dingen meer kost als een spelletje)
Ik behoud me het recht niet te verkopen wanneer het bod me niet aanstaat, ook behoud ik me het recht de verkoop te staken voor eender welke reden.
Bied aub exclusief.
Happy bidding!
grtz, zero roofer
*edit* paar aanpassingen
Thief: The Dark Project
Railroad Tycoon II
Suske en Wiske: Stripmaker (niet meer in jewelcase, maar ik offer wel eentje van mij op
)Casino Master (Als ik iets tegen degelijke prijs verkocht krijg, gaat dit er gratis bij
tenzij er op geboden is)Joystick:
Joystick Dexxa (Deze foto is van het internet gehaald)
Op de doos staat: IBM Compatible
*insert foto port hier
* DB-15Headset:
Creative HS-300 (één oor werkt niet meer optimaal, draadje is wat los, een handige harry kan dit opknappen
)btw, alsook deze foto is van het internet gehaald.
Printer:
hpDeskjet 690c (ook deze foto is van het i-net)
Redenen van verkoop:
De games speel ik simpelweg niet meer, allemaal nog in jewelcase (tenzij anders vermeld) en goede staat. Ze werken allemaal nog.
De joystick had ik na lange tijd nog eens onder het stof gehaald om tot ontdekking te komen dat mijn computer de gameport niet meer had.
De headset is deels kapot, maar te maken nog. Ik heb al een andere/betere gehaald.
De printer werkt nog voor gewone documenten. Kwaliteit is niet meer optimaal, maar hij werkt nog. Software is er nog bij
.P.s.
Ik ga niet voor vijf euro naar het postkantoor lopen, dat vind ik nogal logisch.
Verzending is op risico van de koper! (hou in gedachten dat de verzending van sommige dingen meer kost als een spelletje)
Ik behoud me het recht niet te verkopen wanneer het bod me niet aanstaat, ook behoud ik me het recht de verkoop te staken voor eender welke reden.
Bied aub exclusief.
Happy bidding!
grtz, zero roofer
*edit* paar aanpassingen
niet dat ik nog veel geld verwacht, maar iemand moet hier toch iets mee kunnen doen?
ad: