Archief - [TK] 2 games + joystick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zero roofer

Legacy Member
Games:

Thief: The Dark Project
Railroad Tycoon II
Suske en Wiske: Stripmaker (niet meer in jewelcase, maar ik offer wel eentje van mij op :) )
Casino Master (Als ik iets tegen degelijke prijs verkocht krijg, gaat dit er gratis bij ;) tenzij er op geboden is)

Joystick:

Joystick Dexxa (Deze foto is van het internet gehaald)
Op de doos staat: IBM Compatible
*insert foto port hier :p* DB-15

Headset:

Creative HS-300 (één oor werkt niet meer optimaal, draadje is wat los, een handige harry kan dit opknappen :p )
btw, alsook deze foto is van het internet gehaald.

Printer:

hpDeskjet 690c (ook deze foto is van het i-net)



Redenen van verkoop:
De games speel ik simpelweg niet meer, allemaal nog in jewelcase (tenzij anders vermeld) en goede staat. Ze werken allemaal nog.
De joystick had ik na lange tijd nog eens onder het stof gehaald om tot ontdekking te komen dat mijn computer de gameport niet meer had.
De headset is deels kapot, maar te maken nog. Ik heb al een andere/betere gehaald.
De printer werkt nog voor gewone documenten. Kwaliteit is niet meer optimaal, maar hij werkt nog. Software is er nog bij :).

P.s.
Ik ga niet voor vijf euro naar het postkantoor lopen, dat vind ik nogal logisch.
Verzending is op risico van de koper! (hou in gedachten dat de verzending van sommige dingen meer kost als een spelletje)
Ik behoud me het recht niet te verkopen wanneer het bod me niet aanstaat, ook behoud ik me het recht de verkoop te staken voor eender welke reden.
Bied aub exclusief.


Happy bidding! :woohoo:

grtz, zero roofer

*edit* paar aanpassingen

tommekeuh

Legacy Member
wat zijn de minimale systeemvereisten voor thief? en hoeveel had je daar nog graag voor gezien?

zero roofer

Legacy Member
Pentium 166Mhz processor met 32mb ram
60mb vaste schijfruimte
directX 6.0 compatibele geluidskaart
directX 6.0 compatibele videokaart met 1mb
cd-romspeler met viervoudige snelheid
windows 95/98 (of meer)

bied maar, dan zeg ik wel of het in orde is of niet

zero roofer

Legacy Member
upke 1 :( niet dat ik nog veel geld verwacht, maar iemand moet hier toch iets mee kunnen doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan