Archief - TFT Touchscreen 12.1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
tja was voor een project wat weer maar eens niet van de grond kwam

resolutie : 800*600
kleuren : tja bij 800*600 32bits
touchgedeelte wordt aangesloten via serial poort
software : kheb een cd gebrand met drivers voor volgende OS`en :
  • Win 2000/XP
  • Linux
  • Mac
  • NT
  • Win 3.11

effe wa foto`s voor de geïnteresseerden :

Foto
Foto1
Foto3
Foto4

Pdf met meer info

meer foto`s nodig ? vraag maar ;)

minimumprijs : 175€ excl verzending
meeneemprijs : 200€ excl verzending

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper. ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper)
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Dit item is onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators (verwijdering van post wordt gevraagd) .... waarna zij beslissen wat er verder mee moet gebeuren.
  • Bieden exclusief verzending.
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
moest ge het niet kwijtgeraken, ik hou mij aanbevolen voor 150 euro

the_jerre

Legacy Member
is daar een kaderke bij,of is dat simpel rond te bouwen.


dode pixels ofzo?garantie factuur?

Coolrunner

Legacy Member
the_jerre zei:
is daar een kaderke bij,of is dat simpel rond te bouwen.


dode pixels ofzo?garantie factuur?

mmmm zag ik eerst geen bod ? lol

swat

geen kaderke errond maar als ge wa handig zijt is da goed te doen om zelf eentje errond te bouwen ;)

geen dode pixels

geen factuur/garantie

the_jerre

Legacy Member
Er stond idd eerst een bedrag,ma toen dacht ik er ineens aan om die vragen eerste te stellen.

Coolrunner

Legacy Member
XerberuZ zei:
175 € volgende week dinsdag afgehaald

genoteerd .... verkoop sluit vrijdagavond om 21h00 (bij een lastminute bieding, dwz vanaf 15min voor het einde heeft enkel de 2de hoogstbiedende het recht nog een bod uit te brengen .... en dit schuift voor de laatste 2 biedenden steeds 15min op)

Coolrunner

Legacy Member
ok en XerberuZ is de winnaar .... close please

pm met gegevens is verstuurd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan