duc1977
Legacy Member
Ik verkoop dus mijne SAMSUNG 19" SyncMaster 913n
http://www.samsung.com/nl/products/monitor/monitorsarchive/913n.asp
Is in perfecte staat. Zonder dode of luie pixels. Ik heb het scherm waarschijnlijk 2jaar in bezit en gekocht bij PIXMANIA.
Ik verkoop het ook in de vriendenkring en als de verkoopprijs me niet aanstaat om af te zien van de verkoop.
Dus voor een goeie prijs in ie de jouwe
http://www.samsung.com/nl/products/monitor/monitorsarchive/913n.asp
Is in perfecte staat. Zonder dode of luie pixels. Ik heb het scherm waarschijnlijk 2jaar in bezit en gekocht bij PIXMANIA.
Ik verkoop het ook in de vriendenkring en als de verkoopprijs me niet aanstaat om af te zien van de verkoop.
Dus voor een goeie prijs in ie de jouwe

