Archief - Tekoop: Pov 8800gt 512mb Pcie (point Of View)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megood

Legacy Member
1 Inleiding


POV (point of view) 8800GT 512MB ik verkoop deze kaart omdat ze niet werkt op mijn verouderde hardware. Ze is nadien getest door FORCOM www.forcom.be en deze wisten mij te vertellen dat de kaart 100% inorde is maar dat mijn hardware door veroudering denkelijk PCIE poort een conflict geeft. ASUS heeft hier zelfs een FAQ overgeschreven ivm 8800gt's en PCIE2.0 . Ik heb dus een :puke: ASUS MB. Misschien is uitchecken moest je een wat ouder pcie asus moederbord bezitten.

OKE dus goed werkend kaartje voor 200euro + verzendkosten of voor 200euro maar dan afgehaald.

Voor 200euro krijgt u een garantie bewijs dat tot 21/11/09 geldig is bij forcom, een pov 8800gt 512MB, een cd met drivers, 1dvi to vga conn, 1dvi to hdmi conn, Powersupply kabel, TVout kabel.

Zeker een koopje peinz ik maar tis dan ook bijna kerstmis.



.2 Objecten

:applause: POV 8800GT 512MB PCIE ; POINT OF VIEW GEFORCE 8800GT 512MB PCIE :applause:

Voor 200euro + evt verzendkosten krijgt u een garantie bewijs dat tot 21/11/09 geldig is bij forcom (www.forcom.be), een pov 8800gt 512MB pcie kaart, een cd met drivers, 1dvi to vga conn, 1dvi to hdmi conn, Powersupply kabel, TVout kabel.

Richtprijs: 200euro + evt verzendkosten



.3 Verzending

POST of andere services dit is een keuze voor koper



.4 Contactgegevens

[email protected]
AFHAALADRES: OMGEVING BOECHOUT/MORTSEL



.5 Slot

Wie mij de eeste mail stuurt die aan mijn vraag voldoet zal het eerste gecontacteerd worden door mij. Veel succes

jastas

Legacy Member
mja die sli funktie gaat het nu niet veranderen denk ik... Dju dacht eventueel een ruil voor te stellen tegen een 1950pro + opleg...

megood

Legacy Member
nope heb al vervangen met nen 3870 want asus geeft hiervoor de goedkeuring in zijn FAQ en het klopt nog ook want deze kaart doet het wonderwel. ietsje minder duur maar bijna zelfde performance
heb zelf nog nen 1950xt draaien in mijn 2de pc. Maar toch bedankt voor de intresse

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik woon in mortsel, ik kom ze wisselen, dan heb je direct een andere grafische kaart, ik heb een POV 8800GTS, ik kom ze brengen en dan doen we de wissel bij u thuis :) dan steken we mijn kaart in u pc en zien we hoe ze wel werkt hoe het moet :) heheh

megood

Legacy Member
sorry heb al een perfect werkende 3870 nu . ter info die GTS is da nen 320MB of 640MB ander

Swinn

Legacy Member
ik wou je toevoegen op msn..

ik kom ze vandaag nog halen als je wil :D

mail sent!

megood

Legacy Member
Forcom in edegem had gisteren nog 3870 liggen jetway en sapphire.

Sorry is verkocht aan den eerste hier en hopelijk heeft hij meer geluk als mij dermee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan